نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

بازی های جدیدی برای EA Access و Origin Access در راهند

طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز بازی‌های جدیدی از جمله Mass Effect: Andromeda به دو سرویس EA Access و Origin Access اضافه خواهند شد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که به‌زودی بازی‌های رایگان جدیدی در اختیار کاربران سرویس‌های EA Access و Origin Access قرار خواهد گرفت. بزرگ‌ترین بازی این لیست، جدیدترین بازی مجموعه Mass Effect یعنی بازی Mass Effect: Andromeda خواهد بود.

کمپانی EA اسامی بازی‌هایی را که تا پایان سال میلادی به صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس‌باکس (از طریق EA Access) و کاربران پی‌سی (از طریق Origin Access) قرار خواهند گرفت منتشر کرد. هر دو پلتفرم «به‌زودی» نسخه‌ی کامل بازی Mass Effect: Andromeda را دریافت خواهند کرد. البته الکترونیک آرتز تاریخ انتشار دقیقی برای هیچ‌کدام از بازی‌ها روی این دو سرویس اعلام نکرده است. بازی Mass Effect: Andromeda در زمان عرضه با نقدهای ضعیفی مواجه شد و فروش کمتری را نیز نسبت به نسخه‌ی قبل خود تجربه کرد. این فروش کم و بازخورد‌های ضعیف باعث تغییراتی در تیم توسعه‌دهندگان بازی و برنامه‌های آینده‌ی مجموعه Mass Effect شد. بازی یک بروزرسانی اساسی با اهدافی مانند بهبود چهره‌ی کاراکترها نیز دریافت کرد، اما با این حال هنوز هم موفق نشده است تا انتظارات را برآورده کند.

کاربران دو سرویس EA Access و Origin Access دو بازی بزرگ دیگر را نیز به صورت آزمایشی دریافت خواهند کرد. این دو بازی بزرگ، بازی Star Wars Battlefront II و بازی Need For Speed: Payback خواهند بود. در رابطه با تاریخ در دسترس قرار گرفتن بازی Star Wars Battlefront II، کمپانی EA به اعلام اینکه بازی «یک روز قبل از عرضه» به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت بسنده کرده و اطلاعات بیشتری را از مدت زمان دسترسی بازیکنان به بازی و حالت‌های موجود در آن منتشر نکرده است. در آن سو بازی Need For Speed: Payback به مدت ۱۰ ساعت پیش از عرضه‌ی بازی در دسترس کاربران این دو سرویس قرار خواهد داشت. این مدت زمان برای این نسخه‌های آزمایشی طبیعی و استاندارد است.

آن دسته از کاربران ایکس‌باکس وان که سرویس EA Access را در اختیار دارند، طی ماه‌های آتی دو بازی دیگر هم دریافت خواهند کرد. کاربران سرویس EA Access می‌توانند بازی The Sims 4 را پیش از انتشار به صورت آزمایشی تجربه کنند. بازی Dead Space 3 نیز به سرویس EA Access اضافه خواهد شد که طبق اعلام EA اضافه شدن این بازی به EA Access به این معنی است که کاربران این دو سرویس به تمام نسخه‌های مجموعه Dead Space دسترسی خواهند داشت.

کاربران با خرید اشتراک در دو سرویس EA Access و Origin Access می‌توانند از تخفیف برای نسخه‌های دیجیتالی محصولات الکترونیک آرتز، تجربه‌ی آزمایشی بازی‌ها و بازی‌های رایگان بهره‌مند شوند. بازی‌های رایگانی که به واسطه‌ی این دو سرویس دریافت می‌کنید تا زمانی که اشتراک این سرویس‌ها را داشته باشید در دسترس شما خواهند بود که البته این موضوع به پلتفرم شما نیز بستگی دارد. این سرویس‌ها مختص به پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی هستند و سرویس مشابهی برای کنسول پلی استیشن 4 وجود ندارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده