نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

THQ Nordic از قدرت کم نینتندو سوییچ ناامید شده است

یکی از مدیران کمپانی THQ Nordic اخیرا اعلام کرده که آن‌ها از قدرت کم کنسول نینتندو سوییچ ناامید شده‌اند. 

رینهارد پولیس، مدیر توسعه محصولات کمپانی THQ Nordic، اخیرا مصاحبه‌ای داشته و در آن به قدرت کم کنسول نینتندو سوییچ اشاره کرده است. وی در این مصاحبه اعلام کرده که THQ Nordic برای عرضه بازی‌هایش روی سوییچ با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو شده و از قدرت کم این کنسول ناامید شده است. پولیس در این مورد گفت:

ما بیش‌تر از یک سال است که با نینتندو در مورد سوییچ در ارتباط هستیم. به همین دلیل هم برای بازی‌های فعلی‌مان این کنسول را هم در نظر داریم؛ البته برای بازی‌هایی که واقعا امکان عرضه‌شان روی سوییچ وجود داشته باشد. اینکه نینتندو کنسولی قوی‌تر روانه بازار نکرده، کمی ناامید‌کننده است. اما به هر حال باید با این موضوع کنار بیاییم. 

کمپانی THQ که در گذشته یکی از شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌سازی بود و بعدا ورشکست شد، یک سری بازی‌های جالب برای کنسول‌های نینتندو از جمله Wii U و DS عرضه کرده بود. با این حال کمپانی THQ Nordic بیش‌تر روی بازی‌های بزرگ و جدی کار می‌کند و آثاری چون ELEX، Sina Mora EX، Battle Chasers: Nightwar و Darksiders 3 را در دست ساخت دارد. حال با توجه به گفته‌های پولیس، مشخص نیست که آیا آن‌ها در آینده از سوییچ حمایت خواهند کرد یا خیر.

از بین بازی‌های مذکور، بازی Sina Mora EX و Battle Chasers: Nightwar برای سوییچ هم در نظر گرفته شده‌اند اما پولیس در مصاحبه‌اش اعلام کرد که آن‌ها هنوز موفق نشده‌اند بازی Battle Chasers: Nightwar را به صورت روان روی سوییچ اجرا کنند. از بین بازی‌های دیگر این شرکت هم پولیس به Elex اشاره کرد که طبق گفته وی، به دلیل داشتن دنیایی بزرگ و جهان‌باز، اجرای آن روی سوییچ بسیار سخت خواهد بود و این بازی برای سوییچ بیش از حد سنگین است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده