// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

Shenmue 3 به زودی وارد مراحل اصلی ساخت خود می‌شود

یک سال از زمانی که برای اولین بار Shenmue 3 معرفی شد می‌گذرد و به تازگی اعلام شده بازی به زودی وارد مراحل اصلی ساخت خود می‌شود.

یک سال از لحظه‌ای که برای اولین بار توانستیم خبری پیرامون ادامه سری بازی‌ها شِنمو (Shenmue) تحت نام Shenmue 3 بشنویم می‌گذرد. بعد از این که این اثر توانست کمپین کیک استارتر خود را با یک موفقیت به شدت عالی طی کند دیگری شاهد خبری از بازی نبودیم تا اینکه یو سوزوکی (Yu Suzuki) خالق این سری اطلاعاتی جدید را در خصوص Shenmue 3 و مراحل ساخت آن منتشر کرده است.

یو سوزوکی به تازگی مصاحبه‌ای با فامیتسو در خصوص Shenmue 3 داشته و اعلام کرده که بازی به زودی وارد مرحله اصلی توسعه خود خواهد شد. به احتمال زیاد سال آینده ما شاهد نمایشی از بازی خواهیم بود و می‌توانیم بیشتر با Shenmue 3 آشنا شویم. البته سوزوکی اشاره کرده که در مراحل ابتدایی ساخت یکی از مشکلات اصلی آن‌ها ساخت مدل شخصیت‌ها بوده و این که مسائل سختی پیرامون این که Ryo در چه شکل و شمایلی باشد وجود داشته است. 

سوزوکی همچنین در ادامه صحبت‌ها خود اشاره کرده است که یکی از هدف‌های آنان در توسعه این قسمت به گونه‌ای بوده که کسانی که دو بازی قبلی را انجام نداده‌اند ولی از Shenmue 3 پشتیبانی کرده‌اند نیز بتوانند از بازی لذت کافی را ببرند. این مورد بسیار خوشحال کننده است زیرا سازندگان نه تنها طرفداران سرسخت این سری بلکه تازه‌ واردان را نیز تحت نظر داشته‌اند تا هر دو گروه بتوانند به یک اندازه از قسمت سوم بازی لذت ببزند مخصوصا زمانی که خبری از بازسازی دو بازی قبلی در این مجموعه نیست.

تاکنون اشاره خاصی به زمان عرضه این بازی نشده است و تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی به زودی وارد مراحل اصلی ساخت خود می‌شود و هنوز راه طولانی تا پایان آن باقی مانده است. تاکنون بازی توانسته در وبسایت کیک استارتر بیش از ۶،۶۶۵،۶۷۶ دلار را با کمک ۷۳ هزار نفر به دست آورد.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده