نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

بازی جدید استودیو بایوور به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد

اخیرا مشخص شده که بازی جدید استودیو بایوور یک اثر با داستانی قوی است که به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد.

استودیو بایوور، سازنده بازی‌هایی چون Dragon Age و Mass Effect، از چندی پیش در حال کار روی یک IP جدید است. حال آرون فلین، مدیر این استودیو، مصاحبه‌ای با گیم اینفورمر داشته و در جریان آن اطلاعات بیش‌تری از این بازی جدید ارائه کرده است. به استناد گفته‌های فلین، روند ساخت این بازی مطابق انتظار تیم سازنده پیش می‌رود. با این حال طرفداران نباید انتظار داشته باشند که بایوور به این زودی‌ها از این بازی رونمایی کند. مدیر بایوور در این مورد گفت:

ما تا زمانی که کاملا احساس آمادگی نکنیم، بازی را معرفی نخواهیم کرد. تیم سازنده بازی نشست‌هایی با اندرو ویلسون، مدیر EA، داشته و در مورد ایده‌های بازی به توافق خیلی خوبی دست پیدا کرده‌اند. ما ساخت بازی را ادامه خواهیم داد و شاید پس از اینکه کارمان با Mass Effect: Andromeda به پایان رسید اقدام به معرفی بازی جدید کنیم.

زمانی که از فلین سوال شد که نظر اندرو ویلسون در مورد این بازی چیست، وی گفت که ویلسون «حس می‌کند که روند ساخت بازی فراتر از حد انتظار پیشرفت داشته است.» بازی جدید بایوور توسط تیمی ساخته می‌شود که برخی از اعضای آن پیش از این روی بازی Knights of the Old Republic کار کرده‌اند. همچنین این اثر از سال ۲۰۱۳ قابل بازی بوده است.

فلین در ادامه توضیحات بیش‌تری هم در مورد این بازی ارائه کرده است:

شانس ساخت یک IP کاملا جدید چیزی است که شاید هر ۱۰ سال یک بار نصیب یک استودیو شود. به همین دلیل هم سوال‌های زیادی برای‌تان مطرح می‌شود؛ سوال‌هایی مثل اینکه آیا این بازی باید یک تجربه کاملا جدید باشد؟ یا اینکه باید یک بازی مثل ساخته‌های قبلی‌مان خلق کنیم؟ واقعیت این است که ما بایوور هستیم و برای ساخت یک سری بازی‌های خاص شناخته می‌شویم که این بازی‌ها مطابق سلیقه کاربران‌مان هم هستند.

در نتیجه ما با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به ساخت بازی جدیدمان کردیم و در آن تمرکز زیادی روی روایت یک داستان ناب داشته‌ایم.

مدیر بایوور در ادامه صحبت‌های خود هم اعلام کرد که بازی جدید بایوور قرار است از بروز‌ترین تکنولوژی‌ها بهره ببرد که این امر باعث می‌شود کاراکتر‌هایی کاملا باورپذیر خلق شوند. همچنین فلین یکی از دلایل معرفی نکردن سریع‌تر این بازی را تجربه بایوور در مورد بازی Shadow Realms می‌داند که خیلی سریع و پیش از اینکه آماده باشد معرفی شد و در نهایت هم شاهد لغو شدن ساخت بازی بودیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده