نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

ناتی داگ صداپیشگان شخصیت‌های جدید بازی Uncharted 4 را معرفی کرد

همزمان با انتشار تریلر جدید داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End، شاهد شخصیت‌های جدیدی در بازی بودیم که حال استودیو ناتی‌داگ، صداپیشگان هریک از این شخصیت‌ها را معرفی کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

چند روز پیش ناتی‌داگ تریلر جدیدی از بازی آنچارتد ۴ منتشر کرد که علاوه بر رونمایی از برخی اتفاقات داستانی، چند شخصیت جدید را هم نشان می‌داد. به همین دلیل، نیل دراک‌من، سازنده بازی، طی توییتی صداپیشگان شخصیت‌های جدید را معرفی کرد. بر این اساس، صداگذاری جوانی‌های سم را چِیس آستین برعهده خواهد داشت که نشان می‌دهد در جریان بازی شاهد فلش بک‌هایی به گذشته برادر نیتن خواهیم بود. صداپیشه اصلی شخصیت سم، تروی بیکِر معروف است که پیش از این هم در بازی‌هایی مثل Bioshock Infinity و The Last of Us شاهد هنرنمایی وی بودیم. در نقطه مقابل چِیس آستین یک بازیگر جوان و تازه‌کار است که پیش از این در هیچ بازی صداپیشگی نکرده و فقط نقش‌هایی جزئی در برخی سریال‌های تلویزیونی داشته است.

وارن کول، صداپیشگی و ایفای نقش شخصیت راف را برعهده خواهد داشت که جزو شخصیت‌های منفی داستان است. کول بازیگر نسبتا حرفه‌ای و قدیمی است که عمده شهرت خود را مدیون ایفای نقش کارگاه وس میشل در سریال Common Law است. البته Uncharted 4 اولین تجربه وی در دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

البته شاید مشهور‌ترین صداپیشه‌ای که کارگردان آنچارتد ۴ از حضور وی در بازی رونمایی کرد، رابین آتکین داونز باشد که در قسمت‌های پیشین سری آنچارتد و همچنین Doom 3 و Halo 2 شاهد حضور وی بودیم. البته دراک‌من نقش این صداپیشه را در بازی مشخص نکرده و دربرابر اسمش شاهد چند علامت سوال هستیم و احتمالا نقش وی یک سورپرایز برای طرفداران خواهد بود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده