نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

باز هم رد پای Half-Life 3؛ اینبار در فایل های استیم وی آر

مدتی است که هر از چندگاهی شایعه‌ای پیرامون ساخت نسخه‌ی سوم بازی خاطره‌انگیز Half-Life منتشر می‌شود. در تازه‌ترین آنها، نام این بازی در فایل‌های سنجش راندمان استیم وی‌آر ارجاع داده شده که باز هم شایعات جدیدی را به راه انداخته است.

ارجاع به نام Half-Life 3 را در نقاط مختلف بسیاری بر روی اینترنت می‌توان یافت. این حرف‌ها و شایعات و تکذیب و تایید‌ها بعضا به جایی رسیده است که به بعضی گیمر‌ها و طرفداران این بازی حس ترول شدن دست داده است! حالا جدید‌ترین جایی که نام نسخه‌ی سوم این بازی را در آن می‌توان یافت در فایل‌های ابزارِ سنجش راندمان واقعیت مجازی استیم یا استیم وی‌آر است.

این ارجاع‌ها به Half-Life 3 را انجمن سایت فیس‌پانچ گزارش داده است و به نظر می‌رسد که نام قسمت سوم این بازی محبوب در این آدرس‌ها مشاهده می‌شود:

HalfLife

از این فایل‌ها می توان اشاره به بازی را برداشت کرد، اما حقیقت این است که این فایل‌ها هرچیزی می‌توانند باشند. حتی شاید هدف از قرار دادن این فایل‌ها فقط به وجد آوردن گیمر‌ها درمورد احتمال ساخت قسمت سوم باشد.

حتی اگر بتوان از این موضوع ساخت قسمت سوم را نتیجه گرفت، باز هم تمام این حرف‌ها تنها حدس و گمان و غیرموثق هستند. تنها راهی که می‌توان از وجود خارجی Half-Life 3 مطمئن شد معرفی بازی توسط خود وَلو است. تا آن زمان هم فقط تعداد بیشتری از این دست ارجاعات پیدا خواهیم کرد که در واقع ممکن است فقط کد‌های قراردادی و تعریف شده در یک شرکت باشند.

آیا نسخه‌ی سوم بازی پا به دنیای واقعیت مجازی خواهد گذاشت؟ قطعا پتانسیل چنین اتفاقی وجود دارد و بیشتر طرفداران از این اتفاق استقبال خواهند کرد. در شرایط حاضر شاید عرضه‌ی یک «اپیزود» واقعیت مجازی از بازی را بتوان محتمل‌تر دانست تا نسخه‌ی کامل Half-Life 3. البته امیدواریم گزینه‌ی دومی درست از آب دربیاید.

چندی پیش تصاویری از بازی Half Life 2: Episode 4 که ساخت آن‌ لغو شده بود، منتشر شد. همچنین، یک خرده‌فروش دانمارکی به نام وب‌هالن در اقدامی عجیب در وب‌سایت خود، بازی Half-Life 3 را برای پیش‌فروش قرار داده بود.

نظر شما درباره احتمال انتشار قسمت سوم بازی Half Life چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده