نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

داستان هری پاتر در تئاتر لندن ادامه پیدا می‌کند

جی کی رولینگ نویسنده کتاب های هری پاتر اعلام کرد که داستان جدیدی از این سری سال آینده در تئاتر لندن به نمایش درخواهد آمد. این نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child ( هری پاتر و فرزند نفرین شده) نام دارد و پیش‌درآمدی بر کتاب‌های این مجموعه نخواهد بود.

رولینگ در حساب توییتر خود گفت:

برای پاسخ به این سوال منطقی که چرا فرزند نفرین شده یک کتاب نخواهد بود باید بگم که هنگامی که تماشاگران نمایش را تماشا کنند، درمی‌یابند که تنها رسانه مناسب برای این داستان، تئاتر است.

علاوه بر رولینگ، جک تورن به عنوان نویسنده و جان تیفانی به عنوان کارگردان در این پروژه حضور دارند. به گزارش دیلی مِیل، این نمایش داستان اتفاقاتی که برای والدین هری (لیلی اوانز پاتر و جیمز پاتر) قبل از کشته شدنشان به دست لرد ولدمورت افتاده است را بازگو می‌کند. کشته‌شدن والدین هری باعث شد که او در شرایط اسفباری زیر دست خاله‌اش (پتونیا)، شوهر خاله ظالمش (ورنون) و پسر خاله فوق‌العاده لوسش (دادلی) بزرگ شود.

رولینگ از بازگو کردن اطلاعات بیشتر راجع به این نمایش خودداری کرد و در توییتی گفت:

من نمی‌خواهم اطلاعات بیشتری راجع به داستان بدهم چون دوست ندارم داستان برای طرفداران لو برود.

شاید شما هم از علاقه‌مندان داستان‌های هری‌پاتر باشید اما نمی‌توانید تئاتر هری‌پاتر و فرزند نفرین شده را به صورت زنده تماشا کنید، اما امیدوار هستیم بعد‌ها این نمایش به صورت ویدیویی هم منتشر شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده