// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴

اولین ویدیو از پشت صحنه سریال سندمن با حضور نیل گیمن

سریال The Sandman نتفلیکس پرخرج‌ترین محصول تلویزیونی ساخته‌شده از روی کامیک‌بوک‌های دی‌سی است و ویدیو پشت‌صحنه‌ی آن به نمایش جزئیات فراوان طراحی صحنه آن می‌پردازد.

نیل گیمن در مقام خالق اصلی کمیک سندمن، بدون شک نویسنده‌ای بزرگ و تأثیرگذار به شمار می‌آید. قصه‌ای او مخاطب را با مورفیوس، ارباب رویاها همراه کرد و به سفرهایی برد که خیلی‌ها آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنند. کمیک‌های سندمن و حتی داستان صوتی ساخته‌شده از روی آن همچنان بسیار محبوب هستند و مدام افراد بیشتری را با خود درگیر می‌کنند. گیمن به‌گفته‌ی خود سال‌ها مشغول مبارزه با آثار سینمایی و تلویزیونی نادرستی بود که قصد اقتباس سندمن را داشتند. ولی بالاخره به‌زودی دنیا بیشتر از همیشه مورفیوس را خواهد شناخت. زیرا نتفلیکس با سریال The Sandman اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

ویدیو رسمی پخش‌شده از پشت‌صحنه‌ی ساخت فصل اول سریال سندمن نتفلیکس نشان می‌دهد که حتی خود نیل گیمن به‌شدت تحت تاثیر قدرت تیم سازنده در آوردن تصورات به او دنیای واقعی قرار گرفت. تام استاریج، بازیگر نقش دریم و گوئندولین کریستی، بازیگر نقش لوسیفر نیز در این ویدیو از شدت علاقه‌ی خود به کمیک سندمن می‌گویند. این دو را به‌نوعی می‌توان بازیگرهای اصلی فصل نخست سریال به شمار آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

گیمن حضور در محل فیلم‌برداری سریال سندمن را همچون قدم زدن در رویاهای خود می‌داند. او می‌گوید: «این سریال توسط افرادی که عاشق سندمن هستند، برای افرادی ساخته می‌شود که عاشق سندمن هستند». ویوین آکیمپانگ در نقش لوسین، بوید هالبروک در کورینتیان، چارلز دنس در نقش رودریک برجس، چودری در نقش هابیل و سانجی بسکار در نقش قابیل از جمله بازیگرهای دیگر سریال The Sandman به شمار می‌آیند.

چند روز قبل اعلام شد که کربی هوول باپتست نقش دث (مرگ)، خواهر دریم (رویا) را در سریال سندمن بازی می‌کند. میسون الکساندر پارک در نقش Desire (میل)، دانا پرستون در نقش Despair (ناامیدی)، جنا کولمن در نقش جوآنا کنستانتین، نیام والش در نقش جوانی اتل کریپز، جولی ریچاردسون در نقش بزرگ‌سالی اتل کریپز، دیوید تیولیس در نقش جان دی، کیو را در نقش رز واکر، استیون فرای در نقش گیلبرت، رزان جمال در نقش لیتا هال، پتن اسوالت در نقش متیو و ساندرا جیمز یانگ در نقش یونیتی کینکید به سندمن نتفلیکس آمده‌اند.

اکنون بیشتر از ۳۲ سال از انتشار نخستین شماره کمیک سندمن می‌گذرد و طی ماه‌های آتی بالاخره اعلام می‌شود که اقتباس تلویزیونی آن چه زمانی به‌دست طرفدارها می‌رسد. قبلا قرار بود فیلم سندمن با بازی جوزف گوردون لویت ساخته شود. ولی اکنون چند سال از لغو آن پروژه می‌گذرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده