// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

جیسون استاتهام و آبری پلازا بازیگران فیلم جدید گای ریچی هستند

فیلم جدید گای ریچی هنوز اسم هم ندارد. ولی حالا همه می‌دانند که ابری پلازا و جیسون استاتهام بازیگران اصلی این اثر دلهره‌آور هستند.

ابری پلازا که او را بیشتر به خاطر بازی درخشان در نقش ایپریل لادگیت در سریال کمدی معرکه‌ی Parks and Recreation می‌شناسیم، به‌زودی مشغول نقش‌آفرینی در یک فیلم بزرگ می‌شود. این بازیگر فیلم Ingrid Goes West که امسال هم با Happiest Season و Black Bear توجهات زیادی را به خود جلب کرد، حالا قرار است کنار جیسون استاتهام به پروژه‌ی جدید گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی همچون Snatch و The Gentlemen بپیوندد. اسم این پروژه فعلا Five Eyes (پنج چشم) است. ولی استودیوهای Miramax و STX به رسانه‌ی ددلاین گفته‌اند که هنوز نام اصلی و نهایی اثر را انتخاب نکرده‌اند. ما قبلا فقط می‌دانستیم که فیلم قصه‌ای دلهره‌آور را به تصویر می‌کشد و تهیه‌کنندگان خود را بسیار امیدوار کرده است. STX هم بعد از موفقیت فیلم The Gentlemen که برخی از آن به‌عنوان بازگشت دل‌نشین گای ریچی به سبک کاری اصلی خود یاد می‌کنند، ظاهرا امید زیادی به این فیلم جدید دارد.

داستان این فیلم جدید توسط ایوان اتکینسون و ماران دیویس نوشته شد؛ همان افرادی که داستان The Gentlemen را تحویل گای ریچی دادند. نسخه‌ی نهایی فیلم‌نامه هم حاصل بازنویسی و نظارت گای ریچی بوده است؛ شخصی که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر با بازی جیسون استاتهام و ابری پلازا نیز می‌پردازد.

لبخند گای ریچی با کت و شلوار در مراسم اکران فیلم جدید

جیسون استاتهام و آبری پلازا در این فیلم نقش دو مامور اطلاعاتی حرفه‌ای را بازی می‌کنند

مطابق اطلاعات جدید راه‌یافته به اخبار سینما و تلویزیون، داستان فیلم راجع به یک مامور کاربلد MI6 است که توسط یک جاسوس بین‌المللی استخدام می‌شود؛ تا جلوی فروش سلاح‌هایی تازه با تکنولوژی بسیار پیشرفته را بگیرد. زیرا این اسلحه می‌تواند نظم دنیا را به هم بریزد. البته خود او هم برای انجام این کار به بهترین تکنولوژی‌های روز دسترسی دارد و یک جاسوس قدرتمند و تمام‌عیار است. این شخصیت که توسط جیسون استاتهام بازی خواهد شد، گاهی مجبور به فریب دادن آدم‌ها است و بعضا راهی جز تکمیل مخفی‌کارانه‌ی یک مأموریت ندارد. راستی همکار او هم عضو CIA است و توانایی‌های زیادی دارد. هرچند شاید همه‌ی قدرت آن دو نیز برای پیروزی بر یک میلیاردر که ثروت خود را مدیون فروش سلاح است، کافی به نظر نرسد. طبیعتا خودتان متوجه شده‌اید که نقش مامور CIA همراه‌شده با استاتهام را ابری پلازا بازی خواهد کرد.

پلازا به‌تازگی فیلم‌برداری فیلم Best Sellers با نقش‌آفرینی مایکل کین را به پایان رساند و به نظر می‌رسد که در حال گذراندن دوران خوبی در کارنامه‌ی هنری خود است. بالاخره نباید فراموش کنیم که وی به‌تازگی فیلم‌نامه‌ای را تکمیل کرد و قصد کارگردانی و تبدیل کردن آن به یک فیلم بلند را هم دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده