نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا خواستار توقف پروژه های سینمایی شد

دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با ارسال نامه‌ به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و و ریاست صدا و سیما خواستار توقف دو هفته‌ای تمام پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی شد.

بیماری کرونا با شدت روزافزونی در حال گسترش است. سایه تاثیرات این ویروس از سینما و تلویزیون نیز دور نبوده است و در چند روز اخیر اخبار متعددی مبنی بر درگذشت اهالی سینما یا ابتلاء ایشان به کرونا به‌دست رسیده است. به همین ترتیب، دکتر علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران خواستار توقف دو هفته‌ای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی (فیلم‌های تلویزیونی و سریال‌ها) شده است. دکتر زالی این درخواست را در قالب دو نامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست صدا و سیما مطرح کرده است. وی همچنین خواستار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پس از شروع به کار مجدد پروژه‌ها شده است.

در چند روز اخیر صحبت‌ها و اظهار نظرهای مختلفی درباره تعطیل شدن یا نشدن پروژه‌های سینمایی به‌دست رسید. افرادی همچون فاطمه معتمد آریا، رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران و محسن امیر یوسفی، رئیس انجمن کارگردانان خواستار چاره اندیشی برای وضعیت موجودِ سینمای ایران شده بودند. از طرفی منوچهر هادی مخالف تعطیلی سینماها یا پروژه‌ها بود. او که اکنون مشغول ساخت «عاشقانه ۲» است، وضعیت معیشتی فعالان سینمای ایران را دلیل مخالفت خود اعلام کرده بود.

شما کاربران زومجی درباره تعطیلی دو هفته‌ای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی چه نظری دارید؟


منبع isna
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده