نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار سریال The Umbrella Academy اعلام شد

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Umbrella Academy تایید و اعلام شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل اول این سریال در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن امسال) از این شبکه استریم محبوب منتشر خواهد شد. علاوه بر این، شبکه Netflix پوستر و تصاویر جدیدی از این سریال را منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور بیشتر شخصیت‌های اصلی آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را مشاهده کنید:

سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به کمپانی دارک هورس کامیکز است که توسط شبکه نتفلیکس تولید شده است. اولین نسخه از این کامیک در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که انتشار آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشته است. انتشار سری جدید کامیک‌های مجموعه The Umbrella Academy از ماه مهر امسال از سر گرفته شده است. ماجرای این مجموعه داستان مصور، در مورد یک گروه از ابرقهرمانان روایت می‌شود که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و به با توجه به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر از راز مرگ رئیس خود را کشف و از آن پرده بردارند.

لوتر، دیگو، آلیسون، وانیا، کلاوز و شماره پنج، اسامی ۶ ابرقهرمان این سریال هستند که به ترتیب تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی ریور لمپ‌من، الن پیج، رابرت شیهان و ایدن گالاگر، نقش این شخصیت‌ها در سریال The Umbrella Academy را بر عهده داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این بازیگران، مری جی. بلایژ، کمرون بریتون، کلم فیور، آدام گودلی، جان ماگارو، اشلی مدکوی و کیت والش، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور داشته‌اند. استیو بلکمن به‌عنوان شورانر و سازنده و  جرمی اسلتر به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در سریال The Umbrella Academy حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده