نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

انیمیشن To the Moon در حال ساخت است

استودیو فری‌برد گیمز از ساخت انیمیشن سینمایی جدیدی بر اساس بازی تحسین‌شده To the Moon خبر داد.  

طرفداران بازی‌های مستقل احتمالا بازی ماجراجویی To the Moon را به یاد دارند؛ اثری که اولین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و به خاطر روایت احساسی خود مورد تحسین قرار گرفت. این بازی داستان دو دانشمند را روایت می‌کند که با استفاده از دستگاهی می‌توانند آرزوی افرادی را که در حال مرگ هستند، برآورده سازند و این‌بار با مرد سالخورده‌ای با نام جانی روبه‌رو می‌شوند که آرزوی سفر به کره ماه را دارد. ظاهرا بازیکنان تنها کسانی نخواهند بود که از داستان بازی To the Moon لذت می‌برند؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک انیمیشن سینمایی از این بازی در حال ساخت است.

استودیو فری برد گیمز در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود اظهار داشت که انیمیشن سینمایی بلندی بر اساس بازی To the Moon ساخته خواهد شد. با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، کمپانی‌های ژاپنی تراز اول تولید انیمیشن هم در تولید این انیمیشن همکاری خواهند داشت؛ هرچند نام کمپانی‌های دخیل و جزئیات دیگر تابه‌حال اعلام نشده است. همچنین اعلام شده است که «بودجه قابل توجهی» برای ساخت این انیمیشن در نظر گرفته شده است که بیش از بودجه ساخت انیمه رمانتیک فانتزی Your Name است.

علاوه بر این، کان گائو، خالق بازی To the Moon مشاور فیلم‌نامه‌نویس این انیمیشن خواهد بود و این در حالی است که همچنان در استودیو Freebird Games روی توسعه بازی‌های جدید کار می‌کند. پس از بازی To the Moon، استودیو فری‌برد گیمز بازی A Bird Story را در سال ۲۰۱۴ و بازی Finding Paradise را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. این استودیو در حال حاضر روی بازی جدیدی کار می‌کند که «واقعا دیوانه‌کننده» است.

بازی Finding Paradise، جدیدترین اثر استودیو فری‌برد گیمز در حال حاضر در دسترس کاربران کامپیوتر، اندروید و iOS است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Finding Paradise دقیقا همان دنباله‌ای است که طرفداران To the Moon انتظارش را داشتند؛ بازی‌ای که دقیقا مانند نسخه قبلی‌اش داستانی عالی روایت می‌کند و از طرف دیگر با خلق هارمونی‌ای عالی از موسیقی و هنر، موفق می‌شود روح گیمر را نوازش کند. اگر طرفدار To the Moon هستید یا اینکه به بازی‌های داستان‌محور علاقه دارید، Finding Paradise بازی‌ای است که نباید آن را از دست بدهید.

به نظر شما انیمیشن سینمایی اقتباس‌‌شده می‌تواند به اندازه بازی To the Moon موفق ظاهر شود؟ شما می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده