نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

جدیدترین پوستر فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

جدیدترین پوستر Avengers: Infinity War پیش از انتشار تریلر رسمی این فیلم منتشر شد.

زمانی که صحبت به یکی از اسرار آمیزترین و پنهانی‌ترین پروژه تولید یک مجموعه فیلم در کل جهان به میان می‌آید، خیلی جالب است بدانید، که برخی از بازیگران دنیای سینمایی مارول، چقدر در نگه داشتن این اسرار و پنهان کردن برخی موضوعات به طرز خیلی بدی ناتوان و آماتور هستند. در این یک مورد خاص که ما قرار است درباره آن صحبت کنیم، زمانی که صحبت درباره جزئیات اتفاقاتی که قرار است در آینده در دنیای سینمایی مارول رخ دهد پیش بیاید، مارک روفالو (بازیگر شخصیت هالک) و تام هالند (بازیگر شخصیت اسپایدرمن)، به شدت جزو غیر قابل اعتمادترین‌ها به حساب می‌آیند.

چه تام هالند که چند وقت گذشته به طرز خیلی خنده‌داری حقیقتی را درباره سری فیلم مستقل اسپایدرمن مطرح کرد و اعلام کرد که قرار است سه گانه‌ای درباره این شخصیت ساخته شود، در صورتی که فقط دو قسمت آن به طور رسمی اعلام شده است و چه مارک روفالو که به طور تصادفی بخشی از فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را در صفحه رسمی اینستاگرام خود پخش کرد. این دو بازیگر قطعا باید یکی از بدترین کابوس‌های دنیای سینمایی مارول و البته خود استودیو مارول باشند. گفته می‌شود که خودشان هم این موضوع را کاملا متوجه شدند و جدیدا کمی هم با این بد نامی‌شان، شوخی می‌کنند یا به عبارتی مسخره بازیشان گرفته است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند در طی ویدئویی که در اینستاگرام خود قرار داده، تصویر جدیدترین پوستر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) را به مخاطبان خود نشان داده است. هرچند کمی بعد این تصویر به طور رسمی در فضای مجازی منتشر شد. بیایید با هم نگاهی به این پوستر فاش شده توسط هالند بندازیم:

Avengers: Infinity War Poster

در ویدئویی که تام هالند به‌تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است، او به طور کاملا اتفاقی بسته‌ای محرمانه و اسرار آمیزی که از طرف مارک روفالو دریافت کرده را مقابل دوربین باز کرده و محتویات آن را به مخاطبان خود نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که در این بسته چیز خاص دیگری به جز همین پوستری که لو داده است وجود ندارد؛ البته در کنار آن نامه‌ای هم از طرف روفالو وجود دارد که در آن به این موضوع اشاره کرده این پوستر کاملا محرمانه و سری است و نباید با فرد دیگری به اشتراک گذاشته شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ظاهر این پوستر خیلی ساده است. با این حال، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است این پوستر یک روز پیش از انتشار رسمی اولین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت برای عموم منتشر شود و همین موضوع کافی است تا هر طرفدار دنیای سینمایی مارول را وجد آورده و هیجان زده‌شان کند.

گفته شده که دو فیلم بعدی‌ای که قرار است استودیو مارول به روی پرده سینما ببرد، یعنی فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان 4) به عنوان آثاری برای پایان دادن به دنیای سینمایی مارول فعلی در نظر گرفته شده است. همانطور که قبلا هم گزارش شده بود، کوین فایگی سرپرست استودیو مارول پیش‌تر اشاره کرده بود که بعد از اکران فیلم انتقام جویان 4، همه چیز به طور کلی تغییر خیلی بزرگی خواهد کرد و قطعا او از مطرح کردن این حرف منظوری داشته و نباید این صحبت او را یک حرف معمولی در نظر بگیریم. او در این گفتگوی کوتاه خود با گزارشگر سایت خبری Vanity Fair اینگونه حرف‌هایش را درباره آینده دنیای سینمایی مارول بیان کرد:

ما در حال حاضر ۲۲ فیلم داریم و قرار است در آینده‌ای نزدیک حدود ۲۰ فیلم دیگر هم به رزومه خود اضافه کنیم و در لیست خود هم آنها را ثبت کردیم که کاملا با تمام آثاری که منتشر شده و شما از ما دیدید، زمین تا آسمان متفاوت است. 

در پایان هم لازم به ذکر است که فیلم Avengers: Infinity War برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است. در حالی که فیلم Avengers 4 هم به دنبال آن، برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده