نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

موفقیت چشم‌گیر سریال Fallout ادامه دارد

سریال Fallout با دستیابی به ۶۵ میلیون بیننده در طول ۱۶ روز به دومین نمایش محبوب شبکه آمازون پرایم ویدیو تبدیل شد.

سریال Fallout (فال‌اوت) موفقیت‌های زیادی را برای شبکه آمازون پرایم ویدیو به ارمغان آورد؛ درحالی‌که این توفیق باعث افزایش فروش و تعداد کاربران بازی‌های فال‌اوت شرکت Bethesda شد. این سریال در نخستین هفته پخش بالغ‌بر ۵ میلیون بیننده داشت و در مجموع بیش از ۲.۵ میلیارد ساعت تماشا شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این اقتباس تلویزیونی تحسین‌شده به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بیننده دست یافته است.

سریال Fallout در طول ۱۶ روز نخست پخش بیش از ۶۵ میلیون بیننده داشته است. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، سریال فال‌اوت با دستیابی به این تعداد بیننده در یک بازه زمانی ۱۶ روزه به دومین سریال محبوب شبکه Amazon Prime تبدیل می‌شود و پشت سر سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power (ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت) قرار می‌گیرد. فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ تقدیم طرفدارها خواهد شد.

سریال Fallout در یک بازه زمانی ۱۶ روزه به پربیننده‌ترین نمایش آمازون پرایم در بین گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال تبدیل شده است.  این اقتباس تلویزیونی توجه بیننده‌های زیادی را در انگلستان، فرانسه و برزیل جلب کرد و ۶۰ درصد بیننده‌های این نمایش از خارج آمریکا به تماشای فال‌اوت نشستند. شرکت آمازون یک هفته پس از پخش این سریال اعلام کرد که به تولید فصل دوم چراغ سبز نشان داده است؛ هرچند به این زودی‌ها نباید منتظر بازگشت این نمایش بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده