نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 روی آینده دنیای سینمایی مارول تاثیر خواهد گذاشت

جیمز گان تایید کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 برای فیلم‌های ۱۰ تا ۲۰ سال آینده دنیای سینمایی مارول زمینه‌سازی خواهد کرد.

در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) قرار است شاهد رویارویی ابرقهرمانان زمینی مارول در برابر تانوس باشیم. علاوه بر این، گروه اسکرالز (Skrulls) قرار است در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) حضور داشته باشند. پس اگر فکر می‌کنید که مارول در حال گسترش بخش کیهانی دنیای سینمایی مارول است، درست فکر می‌کنید و جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نیز این موضوع را تایید کرده است. در اسفند سال گذشته، گان از ساخت فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) خبر داد و در فروردین امسال اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

حال گان تایید کرده است که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است زمینه و فضای مناسب برای گسترش دنیای سینمایی مارول طی ۱۰ تا ۲۰ سال آینده را ایجاد کند. به نظر می‌رسد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر دارد که پس از پایان قرارداد بازیگرهای محبوبی چون رابرت داونی جونیور و کریس ایوانز، تمرکز فیلم‌های این کمپانی را از روی زمین به دنیای کیهانی مارول انتقال بدهد. گان در جریان یک پرسش و پاسخ در فیسبوک گفت:

اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است پس از دو قسمت بعدی فیلم Avengers (انتقام جویان) جریان داشته باشد و به همین منظور این فیلم قرار است به ساخت فیلم‌های ۱۰ تا ۲۰ سال آینده مارول کمک کند و این یکی از کارهایی است که من قرار است با ساخت این  فیلم انجام بدهم. این فیلم واقعا دنیای کیهانی مارول را گسترش می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها قرار است چگونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 معرفی شوند، اما انتظار می‌رود که این فیلم زمینه را برای ساخت فیلم‌های بیشتر در دنیای کیهانی مارول ایجاد کند تا شاهد گسترش این دنیای کیهانی در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. با این حال، انتظار می‌رود که شاهد حضور و معرفی شخصیت آدام وارلاک در این فیلم باشیم.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده