نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳

Assassin’s Creed Valhalla روی PS5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا می‌شود

یوبیسافت با تأیید شایعات مطرح شده در خصوص نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Assassin’s Creed Valhalla، اجرای این بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را تأیید می‌کند.

در ماه نوامبر سال جاری میلادی و همزمان با عرضه کنسول‌های نسل جدید، اتفاقات بزرگی در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ خواهد داد. سونی و مایکروسافت هردو در نظر دارند تا کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس را در یک بازه‌ی زمانی نزدیک به بازار عرضه کنند و همزمان با این اتفاق، چندین بازی بزرگ جدید نیز برای آن‌ها منتشر خواهند شد. از جمله‌ی این بلاک‌باسترهایی که توسط ناشران بزرگ صنعت بازی عرضه می‌شوند، می‌توان به Assassin’s Creed Valhalla اشاره کرد. یوبیسافت قصد دارد آخرین قسمت از مجموعه‌ی محبوب اساسینز کرید را به‌عنوان یکی از بازی‌های حین عرضه کنسول‌های نسل جدید منتشر کند.

براساس اطلاعات و توضیحاتی که تاکنون از سوی توسعه‌دهندگان Assassin’s Creed Valhalla ارائه شده، انتظار می‌رود در این بازی شاهد یک دنیای بزرگ و جهان باز درکنار اتفاقات و داستان‌های افسانه‌ای و تاریخی زیادی باشیم که درکنار گرافیک چشم‌نواز پلتفرم‌های نسل جدید، یک تجربه جذاب را به کاربران ارائه خواهند کرد. حالا به نظر می‌رسد افرادی که این بازی را برای کنسول‌های نسل جدید خریداری می‌کنند، عملکرد کاملاً روان و با رزولوشن بالایی را دریافت خواهند کرد.

نمایی از دنیای بازی assassin

قبلاً اعلام شده بود که این بازی باتوجه به مشخص شدن تاریخ عرضه کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، یوبیسافت زمان انتشار این بازی را یک هفته جلوتر انداخته تا با تاریخ عرضه کنسول‌های جدید مایکروسافت هماهنگ کند. ضمن اینکه کیفیت اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی سیستم سری ایکس نیز تأیید شده بود. حالا یوبیسافت ازطریق گزارش جدیدی که توسط وبسایت Eurogamer منتشر شده تأیید می‌کند که این موضوع برای نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی نیز صدق می‌کند.

شخصیت اصلی بازی assassin

پیش از این، توسعه‌دهندگان بازی Quantum Error نیز تأیید کرده بودند که PS5 هیچ مشکلی در زمینه اجرای بازی‌های تحت شرایط 4K/60FPS نخواهد داشت. یک سری منابع ادعا کرده بودند که PS5 به‌دلیل ضعف ساختاری در سخت‌افزار مورد استفاده خود، قادر به ارائه‌ی رزولوشن 4k واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیست. از اصطلاحاتی که مرتب در رسانه‌ها به آن اشاره می‌شد، می‌توان  به «رزولوشن 4k جعلی» و «عدم توازن بین رزولوشن و نرخ فریم تصاویر» اشاره داشت که سروصدای زیادی را بین هواداران ایجاد کرده بود. هرچند این شایعات هیچوقت تأیید نشده و در مقابل توسط شماری از استودیوهای بازی‌سازی تکذیب شد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla برای عرضه در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، پی سی و استیدیا برنامه‌ریزی شده است. افرادی که این بازی را برای سیستم‌های نسل هشتمی خود خریداری می‌کنند، می‌توانند بازی خود را به‌صورت رایگان به خانواده‌ی کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت ارتقاء دهند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده