نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

تریلر Call of Duty: Black Ops Cold War ری تریسینگ خیره‌کننده بازی را نشان می‌دهد

شرکت انویدیا طی مراسم خود با نمایش تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، قدرت ویژگی ری تریسینگ در آن را به همه نشان داد.

سری Call of Duty همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی به‌خصوص در سبک شوتر اول شخص به‌حساب می‌آید. اکتیویژن (Activision) با انتشار اولین نسخه این سری در سال ۲۰۰۳ گام بلند و تاثیرگذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی برداشته است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود یک هفته پیش پس از مدت‌ها انتظار اکتیویژن به‌صورت کامل و رسمی از جدیدترین نسخه مجموعه Call of Duty تحت عنوان Call Of Duty: Black Ops Cold War پرده‌برداری کرد. استودیو Treyarch و استودیو Raven Software وظیفه ساخت این نسخه از بازی را برعهده دارند. براساس اطلاعات منتشر شده، Cold War درواقع ریبوتی از سری Black Ops است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، شرکت انویدیا طی مراسم خود که از کارت گرافیک جدیدی تحت عنوان RTX 30X0 نیز رونمایی کرد، با نمایش تریلر تازه‌ای از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War قدرت ویژگی ری تریسینگ در آن را نشان داد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه اما جذاب دعوت می‌کنم تا بیش‌ازپیش با حال‌وهوای جدیدترین نسخه از یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های بازی‌های ویدیویی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده کردید، گرافیک بصری و نورپردازی محیط‌های بازی به‌لطف قابلیت ری تریسینگ پیشرفت چشمگیری کرده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War قرار است ۲۳ آبان ماه (سیزده نوامبر) به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، پی سی، ایکس‌ باکس وان و همچنین کنسول‌های نسل نهمی پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس روانه بازار شود.

شما هم اگر از طرفداران سری Call of Duty هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Cold War را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده