نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

ویدیو جدید Call Of Duty: Black Ops Cold War به معرفی نسخه های دیجیتالی این بازی می‌پردازد

به‌فاصله حدود چهار ماه مانده به زمان عرضه بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War، اکتیویژن به‌تازگی ویدیوی کوتاهی به‌منظور معرفی نسخه‌های دیجیتالی بازی و ویژگی‌های آن منتشر کرده است.

سری Call of Duty همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی به‌خصوص در سبک آثار شوتر اول شخص به‌حساب می‌آید. اکتیویژن (Activision) با انتشار اولین نسخه این سری در سال ۲۰۰۳ گام بلند و تاثیرگذاری در صنعت بازی‌های ویدیویی برداشته است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود یک هفته پیش پس از مدت‌ها انتظار اکتیویژن به‌صورت کامل و رسمی از جدیدترین نسخه مجموعه Call of Duty تحت عنوان Call Of Duty: Black Ops Cold War پرده‌برداری کرد. استودیو Treyarch و استودیو Raven Software وظیفه ساخت بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War را برعهده دارند. براساس اطلاعات منتشر شده، Cold War درواقع ریبوتی از سری Black Ops است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، با وجود اینکه هنوز نزدیک به چهار ماه به زمان رسمی عرضه Call Of Duty: Black Ops Cold War باقی مانده است، اما ساعاتی پیش اکتیویژن با انتشار ویدیویی به انواع مختلف نسخه‌های دیجیتالی بازی پرداخته و ویژگی هرکدام را شرح داده است. در ادامه شما را با به تماشای این ویدیوی تازه منتشر شده دعوت می‌کنم تا پیش از عرضه بازی، بهتر بتوانید نسخه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که احتمالا مشاهده کرده‌اید، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نسخه دیجیتالی Black Ops Cold War به‌نام Ultimate Edition در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. باتوجه به اطلاعات ارایه شده، این نسخه علاوه‌بر اینکه هر دو نسخه PS4 و پلی‌ استیشن 5 بازی را در برمی‌گیرد، شامل سه بسته اضافی به‌نام‌های زمینی (Land)، دریایی (Sea) و هوایی (Air) است که سه پوسته اضافی برای وسایل و اسلحه‌های بازیکن در اختیار می‌گذارد.

نسخه دوم بازی تخت عنوان Crossgen bundle معرفی شده است که همان‌طور که احتمالا از نام آن حدس زده‌اید، شامل نسخه نسل فعلی و همچنین نسل نهم بازی خواهد بود.

نسخه سوم و قابل پیش‌بینی بازی Black Ops Cold War نیز نسخه استاندارد آن است. البته باید توجه داشته باشید که اکتیویژن نسخه‌های ایکس‌ باکس سری ایکس و PS5 بازی خود را با ۱۰ دلار افزایش قیمت روانه بازار خواهد کرد.

درصورتی که یکی از سه نسخه دیجیتالی بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War را پیش‌خرید کنید، به‌نظر می‌رسد از تاریخ ۱۷ مهر به بتای بازی نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

شما هم اگر از طرفداران سری Call of Duty هستید، کدام یک از این سه نسخه را برای خرید انتخاب می‌کند. لطفا دلایل و نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده