نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱

تاریخ شروع پخش سریال The Stand اعلام شد

سرانجام شبکه CBS All Access تاریخ شروع پخش سریال The Stand که اقتباسی از آثار استفن کینگ است، را تایید و اعلام کرد.

ماه خرداد امسال بود که اولین تصاویر رسمی سریال The Stand (مقاومت) منتشر شد، اما از آن زمان شاهد انتشار اطلاعات یا تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر استیون کینگ است، نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه CBS All Access اعلام کرد که پخش سریال The Stand از تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۷ آذر) آغاز خواهد شد. همچنین تصویر تبلیغاتی جدیدی از سریال «مقاومت» نیز منتشر شده که به تاریخ انتشار این سریال اشاره دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پوستر تاریخ انتشار سریال The Stand

داستان رمان «مقاومت» استفن کینگ در دنیای پسارستاخیزی روایت می‌شود که نوعی سوپرویروس آنفولانزا در کمتر از یک هفته به‌صورت وحشتناکی شیوع پیدا می‌کند و تقریباً ۹۹ درصد ساکنان کرهٔ زمین را به کام مرگ می‌کشاند. سرنوشت بشر اکنون روی شانه‌های ضعیف مادر ابیگیل ۱۰۸ ساله و تعدادی دیگر از بازماندگان است. بدترین کابوس‌های آن‌ها فردی به‌نام رندال فلگ ملقب به مرد تاریکی (Dark Man) است که لبخندی کشنده و قدرتی غیر قابل توصیف دارد. بنجامین کول و تیلور المور شورانرهای سریال The Stand هستند که این سریال ترسناک قرار است در ۹ قسمت تولید شود.

الکساندر اسکاشگورد، ووپی گلدبرگ، جیمز مارسدن، امبر هرد، گرگ کینر، اودسا یانگ، هنری زاگا، جوان آدپو، اوون تیگ، برد ویلیام هنکه، دانیل سانجاتا، مریلین منسون، نت وولف، ایان بیلی، کاترین مک‌نامارا، همیش لینکلیتر و هدر گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Stand حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars (بخت پریشان) و فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال مقاومت را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده