نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

اولین تصاویر سریال The Stand با بازی الکساندر اسکاشگورد منتشر شد

شبکه CBS All Access به‌تازگی اولین تصاویر رسمی سریال The Stand را منتشر کرده که در آن شاهد حضور الکساندر اسکاشگورد هستیم.

از زمان شیوع ویروس کرونا، رمان و حتی سریال The Stand (مقاومت) به یکی از مباحث محبوب در آمریکا تبدیل شده و باتوجه‌به شباهت وقایع این فیلم با دنیای امروز، بسیاری به صحبت در مورد آن و اینکه چگونه استیون کینگ چند دهه قبل آن را در رمانش به تصویر کشیده بود، صحبت می‌کنند؛ هرچند که همه‌گیری در این رمان بسیار بدتر و ترسناک‌تر از همه‌گیری ویروس کرونا است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این سریال منتشر شده است. به‌تازگی Vanity Fair اولین تصاویر رسمی سریال The Stand را منتشر کرده که در آن شاهد حضور الکساندر اسکاشگورد، بازیگر نقش رندال فلگ و ووپی گلدبرگ، بازیگر نقش مادر ابیگیل هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

داستان رمان «مقاومت» استفن کینگ در دنیای پسارستاخیزی روایت می‌شود که نوعی سوپرویروس آنفولانزا در کمتر از یک هفته به‌صورت وحشتناکی شیوع پیدا می‌کند و تقریباً ۹۹ درصد ساکنان کرهٔ زمین را به کام مرگ می‌کشاند. سرنوشت بشر اکنون روی شانه‌های ضعیف مادر ابیگیل ۱۰۸ ساله و تعدادی دیگر از بازماندگان است. بدترین کابوس‌های آن‌ها فردی به‌نام رندال فلگ ملقب به مرد تاریکی (Dark Man) است که لبخندی کشنده و قدرتی غیر قابل توصیف دارد. بنجامین کول و تیلور المور شورانرهای سریال The Stand هستند که این سریال ترسناک قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود.

الکساندر اسکاشگورد، ووپی گلدبرگ، جیمز مارسدن، امبر هرد، گرگ کینر، اودسا یانگ، هنری زاگا، جوان آدپو، اوون تیگ، برد ویلیام هنکه، دانیل سانجاتا، مریلین منسون، نت وولف، ایان بیلی، کاترین مک‌نامارا، همیش لینکلیتر و هدر گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Stand حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars و فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال مقاومت را بر عهده داشته است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Stand پیش از تعطیلی جهانی تولید آثار سینمایی و تلویزیونی به علت شیوع ویروس کرونا به پایان رسیده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده