نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

استودیو People Can Fly یک بازی اکشن-ماجراجویی AAA برای نسل جدید می‌سازد

استودیو People Can Fly اعلام کرد که پروژه جدید این شرکت، یک بازی AAA «اکشن و ماجراجویی بسیار جاه‌طلبانه و برجسته» بوده که برای نسل جدید کنسول‌ها، پی‌سی و پلتفرم‌های استریمینگ در دست ساخت قرار دارد.

استودیوی People Can Fly در نیویورک ایالات متحده برنامه دارد تا در راستای پیشبرد پروژه جدید خود، تعداد زیادی کارمند جدید را تا سال آینده به تیم خود اضافه کند. People Can Fly تصمیم گرفته تا با هدایت دیوید گرینز (David Grijns) و رولاند لسترلین (Roland Lesterlin) رئیس و کارگردان خلاق تیم خود همکاری همه‌جانبه‌ای را با استودیوهای همکار خود در ورشو، ژشوف و نیوکاسل داشته و به توسعه‌ی اثر جدید خود بپردازد.

همان‌طور که اشاره شد، این شرکت قصد دارد طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده، استودیوی نیویورک خود را تاحد زیادی گسترش داده و همچنین یک استودیوی استارتاپ جدید را به منظور تنظیم مقیاس این پروژه در مونترال تأسیس کند.

سباستین ووشیکوفسکی (Sebastian Wojciechowski) مدیرعامل استودیوی پیپل کن فلای در گفتگوی خبری اخیر خود اعلام کرده که:

«شرایط بسیار هیجان انگیزی در استودیوی People Can Fly حاکم است. ما سال گذشته خبر تأسیس استودیوی جدید خود در نیویورک را به هواداران دادیم و برای اولین‌بار از Outriders رونمایی کردیم. امروز تعداد کارمندان ما در این دفتر از ۲۵۰ نفر فراتر رفته و خوشحالیم که باید اعلام کنیم، فصل جدید در فعالیت‌های شرکت آغاز شده است. هدف ما از روز نخست گسترش مقیاس‌های استودیو تا حد و اندازه‌های یک شرکت توسعه‌ دهنده چند پروژه به‌صورت همزمان بوده و تلاش می‌کنیم تا حضور جهانی برند خود را بیش‌ازپیش محقق کنیم. با عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید تا اواخر امسال، ما نیز برای آینده استودیوی People Can Fly و به‌طور کلی صنعت بازی‌های ویدیویی هیجان زده هستیم.»

پوستر پروژه جدید استودیوی People Can fly

رولاند لسترلین کارگردان خلاق این استودیو در ادامه اضافه می‌کند:

«این روزها، فرصت کار کردن روی یک بازی اورجینال AAA کمتر پیش می‌آید؛ اما ما همواره علاقه‌مند به نوآوری و شرکت در فرایند خلق یک اثر جدید بوده و هستیم. ما در حال حاضر به‌دنبال افراد مستعد و کنجکاوی هستیم که می‌توانند به هر نحوی در شکل دادن به چشم‌اندازهای دنیای جدیدی که هم‌اکنون مشغول ساخت آن هستیم، به ما کمک کنند.»

People Can Fly درحال حاضر مشغول استخدام نیروها جدید جهت فعالیت در شعبه‌ی نیویورک این شرکت است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این استودیو، در اینباره بیشتر بخوانید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده