// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

استودیو WB Games Montreal احتمالا فردا از بازی جدید بتمن رونمایی خواهد کرد

با پخش یک ویدیو کوتاه، پیدا شدن تصویر یک جغد در وسط آن و آغاز به کار صفحه‌ی رسمی یک بازی جدید در توئیتر، احتمال دارد استودیو WB Games Montréal راس ساعت ۱۹:۳۰ فردا به وقت ایران از اثر خود رونمایی کند.

۳۳۰ روز پس از انتشار رسمی تصویر مرموزی که به بازی جدید استودیو WB Games Montreal اشاره می‌کرد، بالاخره حالا کمتر از ۲۴ ساعت تا رونمایی این بازی ویدیویی باقی مانده است. یوروگیمر مدتی قبل گزارش داد که این بازی در حقیقت Batman: Gotham Knights نام دارد و همه‌ی شایعات هم می‌گفتند که WB Games Montreal داستان اقتباسی آن را از روی کامیک باشکوه Court of Owls (محفل جغدها) نوشته است. اکنون یک ویدیو منتشر شد که اگر بخشی از آن را با افزایش نور صفحه بنگرید، تصویر یک جغد را می‌بینیم. پس احتمالا عجیب نیست که طی دقایق گذشته شاهد هیجان‌زدگی تعداد زیادی از گیمرها برای اقتباس ویدیوگیمی «محفل جغدها» بوده‌ایم.

البته اخبار بازی با توجه به بررسی کدهای سایت رسمی این پروژه به آدرس r3dakt3d.com نشان می‌دهند که معرفی کامل بازی در همان رویداد DC FanDome اتفاق می‌افتد و احتمالا طی روزها و ساعات آتی، صرفا چند نشانه یا شاید چند تصویر و یک تیزر کوتاه از بازی تقدیم مخاطبان می‌شوند. اگر هم می‌خواهید از همه‌ی این موارد در سریع‌ترین زمان ممکن مطلع باشید، مطابق درخواست سازندگان باید صفحه‌ی توئیتر بازی به آدرس r3dakt3d@ را دنبال کنید. راستی پنل رونمایی از بازی جدید استودیو Warner Bros. Games Montreal، راس ساعت ۲۲:۰۰ روز شنبه، ۱ شهریور به وقت ایران برگزار می‌شود؛ رویدادی که تریلر طولانی بازی جدید «بتمن» را طی دقایق آن به نمایش می‌گذارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده