نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

ظرفیت باتری کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 احتمالا بیشتر از PS4 است

به‌تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی‌بر اینکه باتری دسته دوال سنس با ظرفیت ۱۵۶۰ میلی آمپری در مقایسه با باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری کنترلر PS4 بهبود پیدا کرده است.

کمتر از چهار ماه به زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی یعنی پلی استیشن 5 زمان باقی مانده است. دستگاهی که بالاخره چندی پیش در رویداد معرفی بازی‌های PS5 از ظاهر آن رونمایی شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدت‌ها پیش از نمایش شکل‌وشمایل کنسول، سونی از نسخه جدید و ارتقا یافته کنترلر نسل آینده خود پرده‌برداری کرد. این غول ژاپنی باتوجه به پیشرفت‌های فراوان و اضافه شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های نوآورانه در این کنترلر، نام آن را از Dualshock به DualSense تغییر داد.

در حالیکه حدود یک هفته پیش خبری توسط یکی از کاربران ردیت در فضای مجازی مبنی‌بر اینکه کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 سه الی چهار ساعت عمر باتری طولانی‌تری نسبت به دوال‌شاک 4 دارد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، بازهم ادعایی در جهت تصدیق این خبر منتشر شد.

ساعاتی پیش یکی از کاربران توییتر به‌نام Galaxyrain666 تصاویری از کنترلر نسل نهم سونی در فضای مجازی پخش کرد؛ تصاویری که برخلاف گذشته بیش از اینکه روی ظاهر آن تمرکز داشته باشد، باتری دوال سنس را هدف قرار داده است. طبق ادعا و گزارش این فرد، باتری کنترلر دوال سنس با ظرفیت ۱۵۶۰ میلی‌آمپری در مقایسه با باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپری کنترلر PS4 بهبود جزیی پیدا کرده است.

خبر ناراحت کننده برای بسیاری این است که طبق اطلاعات منتشر شده کلیدهای کنترلر پلی استیشن 5 بدون هیچ نوری تعبیه شده‌اند.

پیش‌بینی شما از دال سنس چیست؟ آیا اعتقاد دارید تجربه بهتری نسبت به کنترلرهای نسل پیش به گیمرها انتقال می‌دهد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده