نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

شخصیت‌های شی هالک، کیت بیشاپ و وار ماشین در فایل‌های بتای Marvel’s Avengers دیده شدند

دیتاماینرها با دسترسی به داده‌های نسخه بتای بازی Marvel’s Avengers فایل‌هایی مرتبط با شخصیت‌های شی هالک، کیت بیشاپ و وار ماشین را کشف کرده‌اند.

تاکنون شش کاراکتر قابل بازی در Marvel’s Avengers به‌صورت رسمی معرفی شدند اما کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تأیید کرده که بعد از انتشار بازی، چند مورد دیگر نیز به‌صورت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. تعدادی از این موارد نیز تاکنون به تأیید توسعه‌دهندگان بازی رسیده که براین اساس، هاوک آی (Hawkeye) اولین کاراکتر پس از عرضه بازی خواهد بود. ضمن اینکه اسپایدرمن (Spider-Man) نیز به‌عنوان محتوای انحصاری پلی‌استیشن 4 و 5 برای این بازی معرفی شده است. حالا به نظر می‌رسد که شواهدی مبنی بر وجود چند کاراکتر معرفی نشده‌ی دیگر توسط دیتاماینرها فاش شده است.

فاز بتای اختصاصی بازی به‌تازگی برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته که طبق انتظار، دیتاماینرها نیز از این موقعیت برای دسترسی به اطلاعات داخلی بازی استفاده کرده‌اند. براساس داده‌هایی که توسط یکی از کاربران Reddit به نام 6plus4equals52 منتشر شده، فایل‌هایی که در نسخه بتای بازی دیده شده، به‌طور مستقیم به شخصیت‌های شی هالک (She-Hulk)، کیت بیشاپ (Kate Bishop) و وار ماشین (War Machine) در بخش Hero Cards اشاره کرده است. این منابع برای سایر شخصیت‌هایی که قبلاً به‌صورت رسمی معرفی شدند نیز موجود هستند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به کاپیتان آمریکا، آیرون من، بلک ویدو و... اشاره کرد.

نماد She-Hulk در دنیای سینمایی مارول

البته این احتمال نیز وجود دارد که این داده‌ها به آیتم‌های ظاهری و قابل جمع‌آوری بازی تعلق داشته باشند؛ به‌ویژه با درنظرگرفتن این نکته که کارت‌های موسوم به Hero Cards که اسامی این شخصیت‌ها را شامل می‌شدند، به‌عنوان آیتم‌های کم‌یاب دنیای بازی نیز معرفی شده‌اند. بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که شخصیت‌های شی هالک، کیت بیشاپ و وار ماشین تنها یک سری اسکین جایگرین برای کاراکترهایی مانند هالک و آیرون من باشند. البته ممکن است در اینجا، با چیزی شبیه به Echo Fighterها در بازی Super Smash Bros نیز مواجه باشیم.

درهرصورت، اگر نهایتاً این کاراکترها به دنیای بازی راه پیدا کنند هم نمی‌تواند تأثیر چندانی روی حجم استقبال مخاطبان نسبت به Marvel’s Avengers داشته باشند؛ برخلاف چیزی که در مورد شخصیت‌های محبوب‌تری مانند Spider-Man و خبر انحصاری بودن آن برای کنسول‌های سونی، سروصدای زیادی را ایجاد کرد.

کاپیتان آمریکا، ثور و آیرون من در پوستر بازی Marvel’s Avengers

بازی Marvel’s Avengers برای عرضه در تاریخ چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا پلتفرم‌هایی هستند که در مرحله اول این بازی را دریافت خواهند کرد. کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در ادامه نسخه ارتقاء یاقته این بازی را دریافت می‌کنند.

فاز بتای اختصاصی بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 به‌تازگی شروع به کار کرده و می‌توان تا یک هفته مانده به زمان عرضه رسمی بازی، آن را تجربه کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده