// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

Steelrising، بازی جدید سازنده GreedFall معرفی شد

در جریان رویداد شب گذشته نیکان کانکت، بازی Steelrising، با انتشار یک تریلر سینمایی برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم معرفی شد.

مدتی پیش بود که استودیو اسپایدرز گیمز (Spiders Games)، سازنده بازی GreedFall، با انتشار یک تصویر مرموز اعلام کرد که بازی جدید‌ آن‌ها در رویداد نیکان کانکت معرفی خواهد شد. شب گذشته رویداد نیکان کانکت پخش شد و در جریان جدیدترین ساخته اسپایدرز گیمز به‌نمایش درآمد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Steelrising نام بازی جدید اسپایدرز گیمز است که با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد. در اینجا بازیکن هدایت Aegis، یک ربات زن را برعهده می‌گیرد. درواقع، داستان بازی در جهانی متناوب روایت می‌شود؛ جایی‌که ربات‌ها و ماشین‌ها در انقلاب فرانسه نقش دارند. ازاین‌رو شما وظیفه دارید از ماری آنتوانت محافظت کنید و به مقابله با ارتش ربات‌های لویی شانزدهم بپردازید.

ایده بازی و فرضیه به کار گرفته شده در آن بسیار جالب است که اگر به بازی GreedFall هم نگاه کنیم، می‌بینیم که آن اثر هم ایده داستانی و گیم‌پلی جالبی داشت. در ادامه ژیهان روسئو، مدیرعامل استودیو اسپایدرز گیمز، اعلام کرده که کاربران در بازی Steelrising گیم‌پلی اکشن‌تری را نسبت‌به ساخته قبلی آن‌ها مشاهده خواهند کرد. همچنین تیم سازنده می‌خواهد تجربه‌ای منسجم و روان را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند از نبردها و گشت‌وگذار در جهان بازی بهترین تجربه را کسب کنند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر نمایش‌های بیشتر حول گیم‌پلی بازی و ویژگی‌های آن باشیم. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Steelrising را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. استیل‌رایزینگ برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس معرفی می‌شود و تاریخ انتشاری برای بازی اعلام نشد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده