// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

راهنمای چالش‌های فصل سوم از چپتر دوم Fortnite | هفته هفتم

فصل سوم بازی فورتنایت چپتر 2 پس از هفته‌ها انتظار بالاخره در دسترس قرار گرفت و در این راهنما، چالش‌های هفته هفتم را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی‌ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش‌های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هفته هفتم از فصل سوم شاهد هفت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش‌های هفتگی در نظر گرفته نشده است. در ادامه راهنمای دریافت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. 

چشم انداز زیبا فورتنایت

چالش‌های هفته هفتم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Retail Rowپیدا کردن هفت صندوق در Retail Row
Gain health or shields from SLURP at Slurpy Swamp در محیط Slurpy Swamp نوار سلامت یا شیلد خود را پر کنید (میزان بازیابی ۱۰۰)
Collect Floating Rings at Weeping Woodsپنج حلقه شناور را در منطقه Weeping Woods پیدا کنید
Find balls of yarn at Catty Cornerسه عدد توپ کاموا را در محیط Catty Corner پیدا کنید
Collect Stone from Rapid’s Rest۳۰۰ عدد سنگ را از Rapid's Rest جمع‌‌آوری کنید
Eliminate Playersپنج عدد از بازیکنان را از بین ببرید
Team Challenge: Eliminate Playersچالش تیمی: ۵۰ عدد از بازیکنان را از بین ببرید

در اولین چالش از هفته هفتم بازیکنان باید وارد منطقه Retail Row شده و هفت صندوق را پیدا و باز کنند. این در حالی است که دومین چالش، شما را وارد محیط Slurpy Swamp می‌کند. در این محیط بازیکنان با نوشیدن آب‌های مخصوص می‌توانند نوار سلامت یا شیلد خود را بازیابی کنند. تنها کافی است این کار را تا زمانی انجام دهید که شیلد شما از ۰ به ۱۰۰ برسد. در ادامه و چالش جمع‌آوری ۳۰۰ عدد سنگ، نقشه خود را باز کنید. در سمت راست منطقه Lazy Lake، یک رودخانه وجود دارد. به آن‌جا بروید و سنگ‌های بسیار بزرگی را مشاهده می‌کنید. باید آن‌ها را فارم کنید تا ۳۰۰ عدد سنگ جمع‌آوری شود.

دو چالش انتهای هفته دوم فورتنایت چپتر 2، مربوط‌به کشتن سایر بازیکنان است. در اولین چالش باید پنج نفر را بکشید و مهم نیست که در کدام یک از مناطق نقشه بازی این کار را انجام می‌دهید. این در حالی است که در آخرین چالش، باید ۵۰ نفر را بکشید. البته این چالش، تیمی است و تعداد نفرات کشته شده توسط تیم شما در این چالش لحاظ می‌شود.

چالش Collect Floating Rings at Weeping Woods

در زیر می‌توانید محل دقیق حلقه‌های Weeping Woods را مشاهده کنید که اکثر آن‌ها روی درخت قرار داده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش Find balls of yarn at Catty Corner

در زیر می‌توانید محل دقیق سه توپ کاموا محیط Catty Corner را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده