نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

Private Division انتشار بازی های بعدی Roll7، Moon Studios و League of Geeks را برعهده گرفت

Private Division زیرمجموعه‌ی Take-Two بازی بعدی خالق Ori and the Will of the Wisps را منتشر خواهد کرد.

کمتر از سه سال از آغاز به کار شرکت پرایوت دیویژن (Private Division) می‌گذرد؛ ناشری که زیرمجموعه‌ای از تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) محسوب می‌شود و در زمینه‌ی عرضه‌ی بازی‌های تردپارتی این شرکت بزرگ فعالیت می‌کند. پرایوت دیویژن بعد از انتشار چندین پروژه، قرار است روی آثار بیشتری سرمایه‌گذاری کند و در این راه با استودیوهای مستقل بزرگی نیز همکاری خواهد داشت.

به‌تازگی مطلع شدیم که پرایوت دیویژن به‌سراغ سه استودیوی مستقل League of Geeks، Moon Studios و Roll7 رفته و روی تولید و انتشار پروژه‌های بعدی این استودیوها نظارت خواهد داشت. موضوعی که باعث می‌شود کارنامه‌ی این شرکت تازه‌تأسیس پُربارتر از قبل شود؛ شرکتی که تا امروز بازی‌های Ancestors: The Humankind Odyssey، The Outer Worlds، Kerbal Space Program: Enhanced Edition و Disintegration را از آن شاهد بوده‌ایم و سال آینده هم Kerbal Space Program 2 را منتشر خواهد کرد.

مایکل وروش، یکی از بنیان‌گذاران پرایوت دیویژن و رئیس این شرکت در این مورد می‌گوید: «همکاری با League of Geeks، Moon Studios و Roll7 به ما اجازه می‌دهد کارنامه‌ی پرایوت دیویژن را با حضور بهترین استعدادهای خلاق صنعت بازی کامل‌تر کنیم و واقعاً از کار با این استودیوها و پشتیبانی از آن‌ها برای پیش بردن تفکرات‌شان هیجان‌زده هستیم.»

Moon Studios در سال ۲۰۱۰ توسط توماس مالر و جنادی کرل تأسیس شد و با خلق بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps توانسته کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جای بگذارد و جوایزی چون بفتا را نیز نصیب خود کند. اعضای این استودیو در نقاط مختلف دنیا به کار روی بازی‌های آن مشغول هستند و اکنون با کمک پرایوت دیویژن قصد تولید یک اکشن نقش‌آفرینی متفاوت را دارند.

دو مؤسس استودیو در این‌باره می‌گویند: «تولید بازی‌های Ori در طول یک دهه‌ی گذشته برای تیم ما تجربه‌ای فوق‌العاده بود و خیلی خوشحالیم که این‌بار می‌توانیم با ساخت یک اکشن نقش‌آفرینی جدید حتی از قبل هم فراتر برویم. ما موفقیت خود را مدیون تلاش و کار بی‌وقفه برای تولید آثاری جذاب هستیم و در ساخت بازی جدید خود نیز همین مسیر را ادامه خواهیم داد و این‌بار اثری را خلق می‌کنیم که بالاتر از تمام ساخته‌های قبلی ما قرار می‌گیرد.»

Ori and the Will of the Wisps

League of Geeks استودیوی مستقلی است که ترنت کاسترز، بلیک میزی و تای کری آن‌را در سال ۲۰۱۱ تشکیل دادند و شهرت خود را به‌خاطر تولید بازی آرملو (Armello) کسب کرده که یک بازی رومیزی دیجیتالی برای پلتفرم‌های مختلف است. این استودیو که در ملبورن واقع شده، قصد دارد فعالیت‌های خود را توسعه دهد و در این راه به فکر خلق اثری بزرگ و مطرح است.

بلیک میزی که کارگردان پروژه‌های استودیو محسوب می‌شود، چنین نظری در مورد همکاری با پرایوت دیویژن دارد: «برای ما اهمیت زیادی دارد که با جان و دل روی تولید آثاری کار کنیم که جامعه‌ای از گیمرهای مشتاق را دور خود جمع کند و برای مدت‌ها آن‌ها را حفظ کند و این موضوع برای فرهنگ حاکم بر استودیوی ما و موفقیت تجاری آن امری ضروری محسوب می‌شود. همکاری با پرایوت دیویژن به ما این فرصت را خواهد داد که فعالیت‌های خود را گسترش دهیم و درعین‌حال به‌شکلی جاه‌طلبانه به‌دنبال خلق اثری باشیم که از تمام کارهای قبلی ما عظیم‌تر خواهد بود.»

Roll7 هم استودیوی باکیفیت دیگری است که تا امروز موفق به کسب جوایزی مثل بفتا شده و آثاری مانند دو نسخه از OlliOlli، بازی Not a Hero و Laser League را در کارنامه دارد. این استودیو که در سال ۲۰۰۸ توسط سایمن بنت، جان ریبینز و تام هگرتی در لندن تأسیس شد، برای پروژه‌ی بعدی خود هم مسیری مانند ساخته‌های خلاقانه‌ی قبلی را دنبال می‌کند.

جان ریبینز در این مورد می‌گوید: «بازی‌های ما به خاطر حس و حال خالص و نابی که دارند و با گیم‌پلی تر و تمیز و مکانیزم‌های در ظاهر ساده ولی در باطن پیچیده‌ی خود باعث جذب مخاطبان می‌شوند. از همکاری با پرایوت دیویژن واقعاً هیجان‌زده هستیم و صبر و تحمل نداریم تا طرفداران Roll7 بازی بعدی ما را تجربه کنند؛ پروژه‌ای که از هر نظر نسبت به آثار قبلی استودیو فراتر خواهد رفت و به بهترین ساخته‌ی ما تبدیل می‌شود.»

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این سه پروژه نداریم و همه‌ی آن‌ها در مراحل اولیه‌ی تولید به‌سر می‌برند؛ پروژه‌هایی که اولین مورد از آن‌ها در بهترین حالت در سال مالی ۲۰۲۲ شرکت تیک‌تو منتشر خواهد شد و پرایوت دیویژن در آینده اخبار بیشتری از آن‌ها ارائه خواهد داد.


منبع BusinessWire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده