نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

پیش نمایش گسترده‌ای از رویداد Batman: Three Jokers منتشر شد

مدت خیلی زیادی است که از رویداد Batman: Three Jokers صحبت می‌کنند و نکته‌های مختلفی از آن منتشر می‌شود. اما اخیرا شرکت دی سی تصاویر پیشنمایشی مختلفی منتشر کرده است.

چندین سال بود که طرفداران دی سی کامیکس منتظر بودند تا ببینند که رویداد بزرگ Batman: Three Jokers قرار است چه چیزهایی را به آن‌ها نشان دهد. در سال ۲۰۱۶ بود که برای اولین‌بار نشانه‌هایی از این مینی سری اعلام شد و درست از همان زمان است که این شرکت و هنرمندان این مجموعه با موارد مختلفی که منتشر می‌کنند، بیش‌ازپیش قند را در دل مخاطب آب می‌کنند. خط داستانی این مجموعه فوق‌العاده مورد انتظار مربوط‌به ماجرایی است که بتمن، درحالی‌که روی صندلی موبیوس قرار دارد، جاسوسی سه نسخه مختلف و مجزا از جوکر را می‌کند. از آنجایی که در طی این مدت شرکت دی سی دوباره یک پیوستگی ریبوتی را با نام DC Rebirth به راه انداخته بود، این سؤال در ذهن مخاطبان به وجود آمد که چه بلایی قرار است سر این رویداد بیاید.

خوشبختانه دیگر لازم نیست که طرفداران بیشتر از این منتظر بمانند تا بفهمند که این مینی سری چه چیزهایی را برایشان در نظر گرفته است. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی یک پیشنمایش گسترده از تصاویر داخلی قسمت اول سری کتاب کمیک Batman: Three Jokers را منتشر کرد؛ تصاویری که نشان می‌دهد این مجموعه چه رویدادهای هیجان‌انگیز و جذابی را برای ما در نظر گرفته است. ۳۰ سال بعد از تغییرات دائمی‌ای که خط داستانی Batman: The Killing Joke در دنیای کتاب‌های کمیک به وجود آورد، رویداد محبوب Batman: Three Jokers به میان آمده است. این رویداد قصد دارد دوباره افسانه جوکر را مورد بررسی قرار دارد.

این رویداد می‌خواهد بررسی کند که جوکر چه چیزی یا چه کسی است و در قلب نبرد ابدی او با بتمن، چه می‌گذرد. این مینی سری از طرف جف جانز، جیسون فابوک و برد اندرسون به سمت مخاطبان می‌رود و قول داده تا «رمز و رازی را که بتمن هیچوقت با آن روبه‌رو نشده»، به ارمغان بیاورد. جانز در سال ۲۰۱۸ اینطور درباره این مجموعه توضیح داده بود:

این داستان روی... من نمی‌خواهم چیز زیادی از آن را اسپویل کنم... اما روی بُعدهای دیگر یا زمین‌های موازی یا چیزهایی از این قبیل تمرکز ندارد. تمرکز این خط داستانی روی ریشه‌های جوکر تمرکز دارد و درک بروس از اینکه بیشتر از یک نفر هست که فعالیت می‌کند. همه چیز درباره زخم‌ها و بهبودی‌های اشتباه است؛ بهبودی‌های درست و دردی که وجود دارد. اگر من بتوانم یک داستان جوکر را بگویم، این همان داستانی است که من خواهم گفت... یک صحنه بسیار جذاب و سرگرم‌کننده وجود دارد که در آن جوکر یک کامیون را هدایت می‌کند. او به درون جنگل می‌رود و در آن‌جا یک کابین با چراغ‌های روشن قرار دارد. او در کابین را می‌زند و یک جوکر دیگر آن‌جا وجود دارد که یک پیراهن هاوایی بر تن دارد. جوکر هم با دیدن آن می‌گوید: «این لباس من است».

شما در این قسمت می‌توانید تصاویر پیشنمایشی منتشر شده از قسمت ۱ سری کتاب کمیک Batman: Three Jokers را مشاهده کنید. براساس برنامه‌ریزی‌ها، قسمت ۱ مجموعه Batman: Three Jokers قرار است در تاریخ ۲۵ اوت سال جاری میلادی (۴ شهریور) منتشر شود.

جوکر به همراه یک اهرم


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده