// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

ریمستر بازی Crysis روی نینتندو سوییچ با رزولوشن ۷۲۰-۹۰۰ پیکسل اجرا می‌شود

در جریان استریمی که به‌تازگی از نسخه ریمستر Crysis پخش شد، مشخص شده است که نسخه سوییچ این بازی در حالت داک با رزولوشن ۷۲۰-۹۰۰ پیکسل اجرا می‌شود.

نسخه ریمستر بازی Crysis مسیر پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته است. از لو رفتن در دست ساخت بودن این بازی تا تأخیر در انتشار آن. یکی از پلتفرم‌های این بازی نینتندو سوییچ است که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی از رزولوشن قابل اجرای آن روی این کنسول منتشر شده است. طبق این اطلاعات که در قالب یک استریم منتشر شده است، تایید شده که بازی Crysis Remastered روی حالت داک کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند در رزولوشن ۷۲۰-۹۰۰ پیکسل و با نرخ فریم ۳۰ اجرا شود.

در حالت دستی هم می‌توانید انتظار رزولوشن ۵۴۰-۷۲۰ پیکسل را از این بازی شوتر داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که وجود آن در نسخه سوییچ بازی تایید شده است، پشتیبانی از قابلیت FXAA در تنظیمات گرافیکی است. قابلیت Ray Tracing که پیش‌تر برای سایر نسخه‌های بازی تایید شده بود، در نسخه سوییچ پشتیبانی نخواهد شد.

بازی Crysis Remastered امروز یعنی ۲۳ ماه ژوئیه (دوم مرداد ماه) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود، اما هنوز تاریخ انتشار جدید این بازی برای کامپیوتر، ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 اعلام نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده