نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

دارک هورس مجموعه کمیک پیش درآمد بازی Assassin's Creed Valhalla را معرفی کرد

کتاب کمیک جدید از بازی Assassin's Creed Valhalla به نام Song of Glory معرفی شد؛ کمیکی که قرار است ماجراهای شخصیت اصلی بازی یعنی ایور را نشان دهد که از روستای خود دفاع می‌کند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دارک هورس کامیکس اعلام کرد که قرار است در آینده‌ای نزدیک، یه مینی سری سه قسمتی و پیش‌درآمدی حول محور بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شود؛ پیش از اینکه این بازی در تاریخ مشخص شده عرضه شود. سری کتاب کمیک Assassin's Creed Valhalla: Song of Glory قرار است روی شخصیت اصلی داستان بازی یعنی «ایوِر» تمرکز کند؛ آن هم بعد از اینکه او شاهد یک حمله توسط یک پادشاهی همسایه بود. در همین حین، یک وایکینگ دیگر به‌دنبال یک شیء خاصی می‌گردد و دلایل مرموزی هم برای پیدا کردن آن شیء دارد.

داستان این مجموعه توسط کاوان اسکات نوشته شده است و طراحی‌ها و تصویرپردازی‌های آن هم برعهده مارتین تونیکا و رنگ‌ها هم برعهده مایکل آتیه بوده است. اولین قسمت از این مینی سری سه قسمتی، در تاریخ ۲۱ اکتبر عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این، شرکت دارک هورس قصد دارد که نسخه‌های دیلاکس و عادی The Art of Assassin's Creed Valhalla را هم منتشر کند؛ قرار است این آرت بوک در همان تاریخ عرضه بازی منتشر شود. در پی معرفی این مینی سری، این شرکت انتشاراتی خلاصه رسمی‌ای را هم از آن منتشر کرده که به شرح زیر است:

در این مینی سری پیش‌درآمدی از بازی محبوب بعدی شرکت یوبیسافت یعنی بازی Assassin’s Creed Valhalla، شمشیرها با هم برخورد و مبارزه خواهند کرد. نوشتن داستان این مجموعه برعهده کاوان اسکات (نویسنده سری کتاب کمیک Star Wars Adventures و مجموعه Vikings)، تصویرپردازی آن برعهده مارتین تونیکا و رنگ‌آمیزی آن هم برعهده مایکل آتیه (تیم سری کتاب کمیک The Orville و مجموعه Dragon Age: Blue Wraith) بوده است. مینی سری سه قسمتی Assassin’s Creed Valhalla: Song of Glory قرار است خوانندگان را به نروژ و اواسط قرن ۹ ببرد.

ایور که یک وایکینگ جنگجو محسوب می‌شود، روستایی را نظاره می‌کند که توسط یک پادشاهی همسایه مورد حمله قرار گرفته است. زمانی‌که او تصمیم می‌گیرد که این حمله را به نفع خودش تغییر دهد، خونریزی و ضرب و شتمی است که رخ می‌دهد. اما آیا پیروزی او نعمتی برای قبیله او خواهد بود یا اینکه یک نفرین بسیار بد است؟ در همین حین و در جای دیگر، یک وایکینگ به‌دنبال یک نوع جایزه متفاوت می‌گردد، یک نوع فلز خاص و ویژه... قسمت اول سری کتاب کمیک Assassin’s Creed Valhalla: Song of Glory در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۰ (۳۰ مهر ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد.

با اینکه در این مینی سری کمیکی شخصیت اصلی یا همان ایور یک خانم است، اما آنهایی که بازی را خریداری کرده‌اند، در هر نقطه‌ای از بازی می‌توانند جنسیت این شخصیت را بین مرد و زن تغییر دهند؛ مانند Song of Glory ثابت نخواهد بود. بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برای کنسول‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. تصویر منتشر شده از جلد اولین قسمت از سری کتاب کمیک Assassin's Creed Valhalla: Song of Glory را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

شخصیت ایور روی جلد کتاب کمیک اساسینز کرید: والهالا


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده