// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Tropico 6 به مدت دو روز رایگان روی استیم تجربه کنید

کاربران استیم هم‌اکنون می‌توانند بازی Tropico 6 را تا تاریخ ۲۲ تیر ماه به رایگان تجربه کنند و در صورت تمایل آن را با تخفیف خریداری کنند.

به‌تازگی بسته الحاقی Lobbyistico بازی Tropico 6 عرضه شده و اتحادیه اروپا هم به بازی پیوسته است. ازاین‌رو شاهد اضافه شدن ساختمان‌هایی نظیر El Presidente Club و سازمان Corruption Agency هستیم که وظیفه آن شناسایی و مبارزه با فساد است. از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی هم می‌توان‌به اضافه شدن دو Trait جدید، سه Track جدید و آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی El Prez اشاره کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت عرضه بسته الحاقی Tropico 6، علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند این بازی را برای مدت زمان محدودی روی استیم به‌صورت رایگان تجربه کنند. به‌‌عبارتی بازی Tropico 6 با تمام محتویات اصلی خود تا تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۲ ژوئیه) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار گرفته است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید بازی اصلی و بسته الحاقی Lobbyistico را با تخفیف از فروشگاه استیم خریداری کنید.

در انتها مشخص شده که بسته الحاقی ذکر شده در آینده برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان هم عرضه می‌شود. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Tropico 6 را تجربه کرده‌اید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده