نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۳

مذاکره هیو جکمن برای بازی در نقش انزو فراری در فیلم جدید مایکل مان

مایکل مان در حال ساخت یک فیلم زندگینامه جدید از انزو فراری است و هیو جکمن مذاکره برای بازی در این نقش را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل مان، کارگردان نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار که بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Heat (مخمصه)، فیلم The Last of the Mohicans (آخرین موهیکان)، فیلم Collateral (وثیقه) و فیلم The Insider (نفوذی) شناخته می‌شود، در حال ساخت یک فیلم زندگینامه جدید براساس انزو فراری است و ظاهرا ستاره اصلی این فیلم نیز مشخص شده است. طبق اخبار منتشر شده، هیو جکمن، بازیگر فیلم Logan (لوگان) و فیلم The Greatest Showman (برترین شومن)، در حال مذاکره برای بازی در نقش انزو فراری در فیلم زندگینامه بنیانگذار فراری است. 

مایکل مان، هیو جکمن و انزو فراری

این فیلم اقتباسی از کتابی به‌نام Enzo Ferrari – The Man and the Machine اثر بروک ییتس است که تروی کندی مارتین، نویسنده فیلم The Italian Job (کار ایتالیایی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه انزو فراری را بر عهده خواهد داشت. اتفاقات فیلم قرار است در تابستان سال ۱۹۵۷ جریان دارد که در این دوره بحرانی، شرکت ماشین‌سازی فراری در حال ورشکستگی است و همچنین ازدواج انزو فراری نیز پس از مرگ پسرش در حال فروپاشی است. پس از مرگ آلفردو جوان، حال پیرو فراری ۱۲ ساله تنها پسر انزو است. حال تمامی آینده فراری و انزو به مسابقه Mille Miglia که در سال ۱۹۵۷ برگزار شد، بستگی دارد.

سال گذشته شاهد انتشار فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) به کارگردانی جیمز منگولد و با بازی کریستین بیل و مت دیمون بودیم که توانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند. نکته جالب این است که کریستین بیل در ابتدا قرار بود در فیلم Ferrari نقش انزو را بازی کند که سال این پروژه در سال ۲۰۱۸ متوقف شده بود، اما اکنون جکمن قرار است جانشین بیل در این فیلم شود. بیل نقش کن مایلز را در فیلم Ford vs Ferrari بر عهده داشت. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ferrari از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز شود و شرکت STX نیز مسئولیت انتشار این فیلم در بریتانیا و ایرلند را بر عهده گرفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده