// دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر گیم‌پلی بازی Blightbound منتشر شد

در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو 2020، تریلر بازی Blightbound در سبک Dungeon Crawler به‌نمایش درآمد.

بازی‌های مستقل همیشه بخشی از رویداد PC Gaming Show را به خود اختصاص داده‌اند. بااینکه رویداد پی سی گیمینگ شو 2020 به‌صورت کاملا دیجیتالی برگزار شد، اما همچنان توجه ویژه‌ای به بازی‌های مستقل پی سی شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در این رویداد تریلر جدیدی از بازی Blightbound منتشر شد. Blightbound نام یک بازی Dungeon Crawler است که توسط استودیو رامینو گیمز (Romino Games) در دست توسعه است. Blightbound برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده و کاربران استیم هم در تابستان می‌توانند به نسخه دسترسی زودهنگام آن دسترسی پیدا کنند. 

در جریان Blightbound بازیکنان می‌توانند قهرمان خود را باتوجه‌به یکی از سه کلاس واریور، میج و اسسین انتخاب کنند. همچنین ساختار بازی به‌صورتی است که بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت لوکال کوآپ یا آنلاین درکنار دوستان خود تجربه کنند. داستان بازی هم از این قرار است که در گذشته یک موجود شیطانی به‌نام شدو تایتان توسط افراد دلیر سرزمین بازی کشته شده است، اما مرگ او باعث شیوع یک بیماری شده که به‌واسطه‌ی آن موجوداتی به نام The Blight به‌وجود آمده است.

ازاین‌رو شما در نقش قهرمان‌های بازی باید شرایط عادی را به سرزمین خود برگردانید. باتوجه‌به تریلر بازی، شاهد المان‌های هک‌ اند اسلش هم در بازی هستیم. بااین‌حال، بازیکنان برای پشت سرگذاشتن مراحل و سیاه‌چاله‌ها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند و به‌درستی از مهارت‌های قهرمان خود استفاده کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Blightbound را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده