نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

پری لود بازی The Last Of Us Part 2 آغاز شد

در فاصله یک هفته مانده تا عرضه رسمی بازی مورد انتظار The Last Of Us Part 2، امکان پیش سفارش و پری لود محتوای این بازی برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

حالا دیگر یک هفته تا زمان انتشار بازی The Last Of Us Part II زمان باقی مانده و شور و هیجان طرفداران این مجموعه برای تجربه جدیدترین اثر نیل دراکمن به بالاترین میزان خود رسیده است. می‌توان به جرأت ادعا کرد که این بازی درکنار Cyberpunk 2077 مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بوده و زمانی‌که بالاخره تاریخ انتشار آن فرا برسد، تا مدت‌ها موضوع مورد بحث رسانه‌ها و صاحب‌نظران خواهد بود. Last Of Us Part 2 چه از نظر تلویحی و چه به معنای واقعی کلمه یک بازی بسیار بزرگ در صنعت گیم محسوب شده و خوشبختانه حالا دیگر برای آماده‌سازی جهت تجربه آن، یک هفته کامل را زمان خواهید داشت.

از هم‌اکنون امکان پریلود محتوای بازی The Last Of Us Part II برای کاربران پلی ‌استیشن 4 فراهم شده و افرادی که قصد خرید نسخه دیجیتالی بازی را دارند، می‌توانند از همین الان کار دانلود دیتای بازی را شروع کنند. حجم مورد نیاز برای دریافت محتوای این بازی حدود ۱۰۰ گیگابایت بوده و در این یک هفته‌ای که تا زمان انتشار آن زمان باقی مانده می‌توانید نسبت به پیش سفارش بازی و پری لود داده‌های آن اقدام کنید.

The Last Of Us Part 2

براساس اعلام قبلی سونی و ناتی داگ، The Last of Us Part 2 در تاریخ ۱۹ ژوئن (جمعه ۳۰ خرداد) برای دریافت عموم کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

امتیازات و نقد و بررسی این بازی در نشریات معتبر جهان دیروز در وبسایت متاکریتیک منتشر شده که براین اساس، تاکنون از مجموع ۸۶ رأی ثبت شده، نمره فوق‌العاده ۹۶ برای جدیدترین بازی انحصاری سونی به‌دست آمده است. نشریات بزرگی مانند IGN، گیم اینفرمر، VG247 وبسیاری دیگر، نمره کامل ۱۰۰ را برای اثر جدید ناتی داگ در نظر گرفته‌اند.

شما می‌توانید در ادامه به تریلر حین انتشار این بازی نیز نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده