// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

بررسی بازی The Last of Us Part 2 از دید سایت‌ های معتبر دنیا

دقایقی پیش نمرات بازی The Last of Us Part II منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده بازی هستیم.

The Last of Us جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تجربه‌ی بسیار خوبی و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار داد. معرفی نسخه دوم، یکی از موارد هیجان‌انگیز برای هواداران پلی ‌استیشن 4 به‌ حساب می‌آید. بازی The Last of Us Part II از نظر داستانی، بسیار تاریک‌تر از نسخه پیشین خود است. اگر نسخه اول را یک بازی با محوریت عشق ورزیدن و دوست داشتن بدانیم، The Last of Us Part 2 برپایه تنفر و انتقام ساخته شده است. 

این در حالی است که گیم‌پلی بازی و مبارزات نسبت به نسخه اول پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. مواردی مثل جاخالی دادن، از مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی است که از آن می‌توانید برای نبردهای نزدیک و تعقیب و گریزها استفاده کنید. همچنین در بازی The Last of Us Part II مخاطب هدایت الی را برعهده دارد و در اینجا می‌توانید استفاده بهتری از اشیاء داخل محیط داشته باشید. برای مثال، با یک سنگ به سر دشمن روبه‌روی خود بکوبید و سریعا او را با یک ضربه تمام کننده، از بین ببرید.

از نظر بصری هم The Last of Us Part II را می‌توان یکی از بهترین‌های پلی‌استیشن 4 دانست. بااین‌حال، دقایقی پیش میانگین نمرات جدیدترین انحصاری سونی منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده خوب بازی هستیم. در ادامه نگاهی به بعضی از نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با The Last of Us Part 2 خواهیم انداخت.

The Last of Us Part II

  • سازنده: ناتی داگ
  • ناشر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4

The Last of Us Part II

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی The Last of Us Part II یک شاهکار است که از نظر گیم‌پلی، داستان‌سرایی سینمایی و جهان غنی، یک نسخه تکامل یافته برای The Last of Us به حساب می‌آید.

گیم اینفورمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

The Last of Us Part II محصولی است که با هر پیچش داستانی خود، من را از درون دگرگون کرده است.

وی‌جی 247: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

زمانی‌که تیتراژ پایانی The Last of Us Part 2 نمایش داده شد، من همچنان غرق در چند ساعت پایانی بازی بودم. مدام درحال تغییر وفاداری خود به کاراکترهای بازی بودم. عشق خود را به کاراکتری که از او متنفر بودم، بیشتر می‌کردم و به کاراکتری که دوست داشتم، تنفر می‌ورزیدم؛ در این بازی خندیدم، عصبانی شدم و حتی گریه هم کردم. این یک شروع جدید در شخصیت‌پردازی بازی‌های ویدیویی است و منتظر هستم تا تمامی کاربران خاص بودن آن را تجربه کنند.

وقتی که تیتراژ پایانی تمام شد، به‌ سرعت نیوگیم پلاس بازی را آغاز کردم و این بار با چشمانی بازتر به‌سراغ داستان و شخصیت‌پردازی بازی رفتم. این بار دیگر غرق تاریکی بازی نخواهم شد.

گیمزرادار+: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازی ناتی داگ روی پلی‌استیشن 4 فوق‌العاده است و ساختار بلند پروازانه آن سبب شده تا بسیار فراتر از چیزی باشد که ما برای یک دنباله تصور می‌کردیم. 

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

اکثر کارهایی که الی انجام می‌دهد، از کنترل شما خارج است. او یک کاراکتر کاملا پیچیده و از نظر احساسات ترک خورده است که خودخواهی‌اش باعث آسیب دیدن افراد بسیاری می‌شود. در بعضی از صحنه‌های بازی، دردی که به شما وارد می‌شود، بی‌معنی است و می‌تواند شما را بی‌حس کند. مواردی که واقعا مبهم و تاریک هستند و باعث ناراحتی من شده‌اند، اما وقتی به داستان توجه بیشتری داشته باشم، بیشتر با آن ارتباط برقرار می‌کنم. 

من دوست ندارم وقایع بازی آنطور که اتفاق افتادند، رخ می‌دادند و این چیزی است که داستان را زیبا و ویرانگر کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده