نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Rainbow Six Siege به همراه دو بازی دیگر به سرویس Playstation Now می‌آید

سونی اعلام کرد در ماه می Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، بازی The Evil Within 2 و همچنین Get Even دردسترس مشترکین سرویس Playstation Now قرار می‌گیرند.

سونی در سال ۲۰۱۴ بود که رسما از سرویس استریم خود تحت عنوان Playstation Now پرده‌برداری کرد. این سرویس به مشترکین این امکان را می‌دهد تا بازی‌های موجود روی آن را در کنسول پلی‌استیشن 4 و پی‌سی تجربه کنند. با گذشت زمان همواره شاهد تغییراتی در سیاست‌های سونی درخصوص این سرویس استریم بوده‌ایم. ژاپنی‌ها هرماه سعی کرده‌اند تا بازی‌های جدیدی با سبک‌های متنوع برای مشترکین این سرویس دردسترس قرار دهند.

در جدیدترین اخبار بازی، سونی روز گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که در ماه می Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، بازی The Evil Within 2 و همچنین Get Even برای سرویس PS Now منتشر خواهند شد. طبق اطلاعات منتشر شده احتمالا تا پایان هفته این سه بازی ذکر شده برای مشترکین فعال این سرویس عرضه می‌شوند.

به‌عنوان تنها بازی چندنفره جدید این سرویس، Rainbow Six Siege احتمالا به یکی از موفق‌ترین بازی‌های آن نیز تبدیل خواهد شد. از سال ۲۰۱۵ که بازی رسما روانه بازار شد، همواره از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است تاحدی که مسابقات esport آن هم برگزار می‌شود. براساس اعلامیه سونی، مشترکین سرویس پلی‌استیشن Now تا ۱۲ آبان (دو نوامبر ۲۰۲۰) می‌توانند این بازی آنلاین چندنفره را تجربه کنند.

اگر از طرفداران بازی‌های تک‌نفره و داستانی هستید، بازی سوم‌شخص ترسناک The Evil Within 2 و همچنین Get Even می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

طبق آمار و ارقام منتشر شده، تا این لحظه بالغ‌بر ۸۰۰ بازی در دسترس کاربران سرویس Playstation Now قرار دارد. احتمالا در جریان هستید که هزینه عضویت در این سرویس سالانه ۵۹.۹۹ دلار است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده