نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

دو بازی Spider-Man و Just Cause 4 به سرویس Playstation Now اضافه شدند

سه بازی Spider-Man ،Just Cause 4 و The Golf Club 2019 به سرویس Playstation Now اضافه شدند.

طبق آخرین اخبار بازی، سونی امروز بازی‌های ماه آوریل که به سرویس Playstation Now اضافه شده‌اند، را معرفی کرد و حال کاربران این سرویس می‌توانند یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 یعنی بازی Spider-Man را روی این پلتفرم تجربه کنند (برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید بررسی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید). عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۸ برای سونی و استودیو اینسامنیاک چه از لحاظ تجاری و چه از نظر جلب رضایت منتقدان، یک موفقیت تمام عیار بود. اگر تاکنون شانس تجربه بازی اسپایدرمن را نداشته‌اید، اضافه شدن آن به سرویس Playstation Now می‌تواند فرصت مناسبی برای تجربه این بازی سرگرم‌کننده باشد که برای انجام آن تا تاریخ ۷ جولای امسال (۱۷ تیر) فرصت دارید. 

بازی دیگری که این سرویس شده، بازی جهان باز شرکت اسکوئر انیکس یعنی Just Cause 4 است. با اینکه این بازی به اندازه‌ی بازی اسپایدرمن نتوانست آن‌چنان که باید و شاید نظر منتقدان را جلب کند، اما باز هم این بازی ساعات زیادی از گیم‌پلی سرگرم‌کننده و دیوانه‌وار را پیش روی بازیکنان می‌گذارد که تجربه‌ی آن به هیچ عنوان خالی از لطف نیست و می‌تواند اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم کند. برای انجام بازی Just Cause 4 تا تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۵ مهر) فرصت دارید.

و اما مورد آخری که سونی از اضافه شدن آن خبر داده، بازی The Golf Club 2019 است. در دورانی که تقریبا تمامی مسابقات ورزشی به دلیل گسترش ویروس کرونا در سرتاسر جهان متوقف شده‌اند، تجربه‌ی این بازی می‌تواند برای بازیکنان بسیار خوشایند باشد؛ مخصوصا زمانی که تونمنت مسترز نیز تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاده است و خبری از این رقابت جذاب در آخر این هفته نخواهد بود. بنابراین می‌توان خود را با گلف بازی کردن مجازی سرگرم کرد تا زمانی که روند تورنمنت‌های مختلف باری دیگر از سر گرفته شود. 

سرویس Playstation Now ماهیانه تنها ۹.۹۹ دلار هزینه دارد و با پرداخت آن، می‌توانید به آرشیو مناسبی از بازی‌های پلی‌استیشن دسترسی داشته باشید. در پایان بد نیست نگاهی به تریلر معرفی بازی‌های آینده این سرویس بی‌اندازید. 

نظر شما راجع به بازی‌های آینده‌ی سرویس Playstation Now چیست؟ تمایل دارید تا چه بازی‌های دیگری به این سرویس اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده