نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

نقشه Zelda: A Link to the Past توسط طرفداری در Animal Crossing: NH بازسازی شد

یکی از طرفداران پروپاقرص بازی Animal Crossing: New Horizons، نقشه کامل بازی A Link to the Past را در جزیره خود به‌صورت موفقیت آمیز بازسازی کرده است.

در بازی Animal Crossing: New Horizons ابزار و امکانات متنوع و بی‌نظیری برای تحول محیط و جریان بازی و شخصی‌سازی تمامی عناصر موجود در ساختار آن در اختیار کاربر قرار داده می‌شوند. در نتیجه‌ی آزادی عمل بالای بازیکنان، طراحی نقشه‌ی این بازی همواره نتیجه‌ی خلاقیت و طرز تفکر منحصر‌به‌فرد کاربران آن بوده است.

یکی از خلاقانه‌ترین اقداماتی که در خصوص طراحی نقشه Animal Crossing: New Horizons صورت گرفته، به حاصل کار VaynMaanen از کاربران ردیت مربوط می‌شود. او موفق شده تا بعد از ۴ روز فعالیت مداوم روی جزیره خود، نقشه کامل بازی The Legend of Zelda: A Link to the Past را روی آن پیاده کند. شما می‌توانید در ادامه به حاصل کار این کاربر نگاهی داشته باشید:

Animal Crossing: New Horizons

لینک تصویر باکیفیت بالا

آن‌ها علاوه‌بر این یک گالری تصاویر از نمای نزدیک محیط این نقشه را آماده کردند که در ادامه شماری از آن‌ها آورده شده است:

 

GameXplain در کانال یوتیوب خود یک تور کامل از گشت‌و‌گذار در محیط این نقشه را برای کسانی که علاقه‌مند بودند تا یک نمای کامل از این نقشه بازسازی شده داشته باشند، آماده کرده که در طول حدود ۳۰ دقیقه به لوکیشن‌ها و قسمت‌های مختلف آن سر می‌زند. در ادامه می‌توانید به ویدیوی مذکور نیز نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

همان‌طور که در ویدیوی بالا تماشا می‌کنید، عملکرد VaynMaanen در طراحی نقشه جزیره خود واقعاً تحسین برانگیز است. شاید رسیدن به این سطح از خلاقیت و پشتکار هرگز برای تمامی بازیکنان New Horizons امکان‌پذیر نباشد. اما لذت بردن از حاصل کار اینگونه بازیکنان بااستعداد همواره برای همه امکان‌پذیر خواهد بود.

آخرین آپدیت رایگان بازی Animal Crossing: New Horizons به ماه آوریل برمی‌گردد که تغییرات گسترده‌ای از قبیل ساکنین جدید جزیره، رویدادهای فصلی جذاب و قسمت جدیدی که به بخش موزه اضافه شد را شامل می‌شد. این بازی اخیراً در مقاله‌ی ویژه نشریه معتبر Financial Times حضور پیدا کرده و در آن به ویژگی‌های متفاوت و جالب توجه بازی اشاره شده است.

براساس گزارش وبسایت Famitsu، بازی Animal Crossing: New Horizons تا تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۰ بیش از ۱.۸۸ میلیون نسخه را در پلتفرم نینتندو سوییچ به فروش رسانده است. اگر به خاطر داشته باشید، این بازی در بیستم مارس به‌صورت رسمی منتشر شد که این موضوع به این معنی است که تنها در عرض سه روز، نزدیک به دو میلیون نسخه از این بازی فقط در ژاپن به فروش رفته است. فامیتسو تخمین زده که این بازی رکورد بهترین فروش هفته‌ی اول پلتفرم سوییچ را در ژاپن شکسته است.

در طول ماه‌هایی که به عرضه بازی New Horizon ختم شدند، بیشترین آمار اشتراک اخبار مربوط‌به تاریخ انتشار بازی‌های جدید، به‌صورت مشترک به DOOM Eternal و Animal Crossing: New Horizons مربوط می‌شد. در نتیجه‌ی این اتفاق، بسیاری از طرفداران اقدام به انتشار کارهای هنری خود در ارتباط با رویداد کراس‌اور بین این دو بازی کردند. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به یک ویدیوی انیمیشنی از The Dashing Doctor K اشاره کرد، که از انیماتورهای سه‌بعدی فعال در صنعت گیم است. این ویدیو، که در ساختار Source Filmmaker طراحی شده بود، دنیای بازی‌های Animal Crossing و DOOM را درکنار هم قرار داده و نتیجه‌ی جالبی را تولید کرده بود. حتی تصور اینکه Doom Slayer در جزیره انیمال کراسینگ به بهترین دوست Isabelle تبدیل شده و این دو درکنار هم به جنگ علیه شیاطین جهنمی دووم بپردازند، بسیار عجیب و جالب توجه به نظر می‌رسد.

Doom Eternal Animal crossing

از دیگر اخبار جالب توجهی که اخیراً در خصوص این بازی منتشر شده، می‌توان به بازی کردن Tommy Wiseau نویسنده و کارگردان فیلم مشهور The Room در Animal Crossing: New Horizons اشاره کرد. توییت جدیدی که توسط این بازیگر، نویسنده و کارگردان شناخته شده منتشر شده است، شامل یک اسکرین‌شات از فیلم The Room است که ایستراگ‌ها یا معماهای مخفی زیادی در آن پنهان شده است. در اتاق بازی او می‌توان یک بازی فوتبال را روی دسکتاپ او مشاهده کرده و علاوه‌بر آن، آثار هنری و نمادنگاری‌های مشهوری را در پس زمینه آن پیدا کرد.

اگر هنوز با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و متفاوت بازی New Horizons آشنایی پردا نکردید، نقد و بررسی زومجی از این بازی می‌تواند مکان مناسبی برای معرفی شما به دنیای بی‌نظیر انیمال کراسینگ باشد. در قسمت‌هایی از این مطلب می‌خوانیم:

بازی Animal Crossing New Horizons قرار است برای چندین ساعت در روز و احتمالا برای مدتی طولانی شما را از زندگی روزمره دور کند و به یک جزیره دورافتاده ببرد؛ جایی که می‌توانید در آن با حیوانات بامزه، دوست و همسایه شوید و به انجام کار‌های سرگرم‌کننده بپردازید. از طرفی حس شاد و آرام‌بخش بازی به‌قدری گیرا است که شاید دوستان یا اعضای خانواده‌تان را به خرید نینتندو سوییچ ترغیب کند.

Animal Crossing New Horizons در بررسی زومجی، نمره بسیار خود ۹.۵ را به خود اختصاص داده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده