نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Pyramid Head در فصل بعدی Dead By Daylight حضور خواهد داشت

سازندگان Dead By Daylight به مناسبت چهارمین سالگرد انتشار این بازی محتوای جدیدی را برای آن منتشر می‌کنند که از مجموعه Silent Hill برای فصل جدید خود الهام گرفته است.

بازی ترسناک و چندنفره Dead By Daylight از زمان عرضه رسمی خود در سال ۲۰۱۶ با معرفی محتوای جدید و اضافه کردن دشمنان بیشتر به مجموعه‌ی خود، به‌طور پیوسته بازیکنان خود را وحشت زده کرده است. شماری از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌ها و محتوای جدیدی که در طول این چهار سال به بازی اضافه شده، معمولاً به کراس اورهایی که با سایر شخصیت‌های اسطوره‌ای فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های ترسناک صورت گرفته مربوط می‌شوند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به فردی کروگر (Freddy Krueger) از فیلم A Nightmare on Elm Street و هیولای دموگورگون از سریال Stranger Things اشاره کرد.

اما توسعه‌دهندگان Dead By Daylight به مناسبت چهارمین سالگرد انتشار این بازی یکی دیگر از شخصیت‌های ماندگار دنیای بازی‌های ترسناک را به این بازی اضافه کرده‌اند. فصل جدید Dead By Daylight این بار از یکی از مشهورترین مجموعه بازی‌های ترسناک جهان، یعنی سری Silent Hill الهام گرفته است.

استودیوی بیهویر اینتراکتیو (Behaviour Interactive) در تریلر جدیدی که به‌عنوان بخشی از ویژه برنامه چهارمین سالگرد عرضه Dead By Daylight منتشر کرده، فصل جدید این بازی را با تمرکز روی مجموعه‌ی Silent Hill معرفی می‌کند. این شرکت، با همکاری کونامی (Konami) فصل جدید Dead By Daylight را با الهام گرفتن از یکی از شناخته شده‌ترین دشمنان سری Silent Hill یعنی Pyramid Head توسعه داده است. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

در تریلر جدید بیهویر اینتراکتیو، محتوای Chapter جدید Dead By Daylight با حضور Pyramid Head از مجموعه Silent Hill به‌عنوان قاتل جدید بازی معرفی می‌شود. علاوه‌بر این، در این فصل شاهد حضور شریل میسون (Cheryl Mason)، پروتاگونیست اصلی بازی Silent Hill 3 که در قسمت اول نیز حضور داشت خواهیم بود. نقشه جدید این فصل نیز از یکی از لوکیشن‌های بازی اصلی، یعنی Midwich Elementary School الهام گرفته شده است.

هردو شخصیت پیرامید هد و شریل قابلیت‌های اختصاصی و منحصر‌به‌فرد خود را خواهند داشت که باتوجه به نقش بازیکنان به‌عنوان Killer یا Survivor متفاوت خواهد بود. پیرامید هد، با توانایی خود در اجرای حملات متنوع و همچنین سلاح بزرگ و منحصر‌به‌فرد خود، بازیکنان را ملزم به کار کردن روی مسیر حرکت خود می‌کند. به همین ترتیب شریل از قابلیت‌های جدیدی برخوردار شده که بیشتر روی فعالیت‌های مخفیانه و پیدا کردن محل اختفای کیلر تمرکز دارد.

Dead By Daylight

فصل Silent Hill بازی Dead By Daylight علاوه‌بر شخصیت‌ها و نقشه‌های جدید، یک Legendary Outfits یا لباس ویژه جدید را نیز معرفی می‌کند که می‌تواند به‌طور کلی ظاهر کاراکترهای بازمانده‌ (Survivor) و قاتل (Killer) را تغییر دهد. در بخش محتوای مربوط‌به Silent Hill، این طراحی جدید، ظاهر پیرامید هد را براساس چیزهایی که در دیگر قسمت‌های این مجموعه دیده بودیم شخصی‌سازی کرده و اسکین جدیدی را برای شریل معرفی می‌کند که ظاهر او را به شکل لیزا گارلند (Lisa Garland)، پرستار مشهوری که در چند بازی از این مجموعه حضور داشته تغییر می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این فصل، باید به همکاری آکیرا یاماوکا (Akira Yamaoka) آهنگساز مجموعه Silent Hill با مایکل آوریل (Michel F. April) طراح موسیقی متن Dead By Daylight برای ساخت موسیقی این فصل با مضامین بازی‌های Silent Hill اشاره کرد.گ

بازی Dead By Daylight هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، اندروید و iOS قابل دریافت است. محتوای Silent Hill Chapter نیز در حال حاضر در مرحله آزمایش عمومی نسخه پی‌سی قرار دارد. تاریخ انتشار رسمی این بسته نیز، ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ یا ۲۷ خرداد ۹۹ تعیین شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده