// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر بازی Desperados III یک استراتژی تاکتیکال را نشان می‌دهد

اخیرا تریلری جدید از بازی Desperados III منتشر شده است که ویژگی‌های تاکتیکال این بازی استراتژی وسترن را نشان می‌دهد.

فاصله زیادی که بین انتشار نسخه‌های قبلی مجموعه Desperados با نسخه سوم آن وجود دارد باعث شده است که بسیاری از افراد فراموش کنند که بازی Desperados III قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر منتشر شود. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Mimimi Games و شرکت THQ Nordic تریلری جدید از این بازی منتشر کرده‌اند که با توجه به آن می‌توان امید داشت با یکی از بهترین آثار استراتژی تاکتیکال و مخفی‌کاری سال ۲۰۲۰ روبه‌رو باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Desperados 3 هم درست مانند نسخه‌های پیشین، با تعدادی شخصیت سروکار دارید که هریک از آن‌ها دارای مهارت‌های خاص خود هستند. وجود این شخصیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بازی را به هر شکلی که دوست دارید جلو ببرید. می‌توانید وحشیانه حمله کنید، مخفی‌کاری کنید، خراب‌کاری کنید یا اصلا کسی را نکشید و ماموریت‌های خود را به پایان برسانید!

تاریخ انتشار بازی Desperados III برابر است با ۱۶ ماه ژوئن (۲۷ خرداد ماه) که قرار است برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. این بازی استراتژی وسترن قرار بود سال گذشته منتشر شود؛ اما به‌دلیل بهبودهایی که نیاز داشت به تاخیر افتاد. پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی شخصیت هکتور مندوزا را در این بازی مشاهده کردید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده