// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه آوریل 2020 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Beyond This Side‏‏‏‏ و GRIS‏ برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

با پایان ماه آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های معمایی جذابی مانند Conduct AR! - Train Action‏‏ و ½ Halfway‏‏ تا آثار ماجراجویی مانند GRIS و Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏ را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه آوریل اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

½ Halfway‏

½ Halfway‏

اولین بازی پولی ماه آوریل یک اثر معمایی و سرگرم‌کننده از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام Tepes Ovidiu اختصاص دارد. در جهان سیاه‌وسفید بازی دو المان در تلاش هستند تا راه خود را به یکدیگر پیدا کنند. در این بازی شما باید با کمک دیگر آیتم‌هایی که در سراسر محیط بازی‌ قرار گرفته‌اند، المان‌های نورانی را هدایت کنید و آن‌ها را به مقاصد خود برسانید. بازی در چهار بخش خلاصه شده و مراحل آن با دست طراحی گردیده‌اند. بازی هیچ نیازی به اتصال اینترنت ندارد و بازیکنان می‌توانند به‌راحتی آن را به‌صورت آفلاین تجربه کنند. سیستم کنترلی بازی بسیار ساده است و بازیکنان برای هدایت المان‌های نورانی تنها کافی است روی صفحه‌نمایش گوشی‌های خود سوایپ کنند. بازی ½ Halfway‏ با طراحی ساده و انیمیشن‌های مینیمالیست خود می‌تواند به‌راحتی مخاطبان را در اوقات فراغت خود سرگرم کند. این بازی را می‌توانید با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی ½ Halfway‏

Beyond This Side‏

Beyond This Side‏

بازی بعدی یک اثر درام ماجراجویی از استودیو نام‌آشنای Crescent Moon Games است که بازیکنان را در ماجرایی درگیرکننده قرار می‌دهد. Beyond This Side‏ درواقع یک بازی سبک اشاره و کلیک است که داستان زندگی مردی به‌نام سم را روایت می‌کند که همسرش به‌طرز اسرارآمیزی ناپدید شده است. پلیس اطلاعات چندانی از ماجرای مفقود شدن همسر سم ندارد و به‌همین دلیل خود سم درتلاش است تا برای یافتن حقیقت دست‌به‌کار شود. او نزدیک به ۶ ماه برای یافتن مدرک تلاش کرده است و حالا چیزی راجع به دنیای خود یافته که فراتر از درک مردم عادی است. گرافیک بصری بازی به‌صورت نقاشی است و از رنگ‌پردازی و انیمیشن‌های چشم‌نوازی بهره می‌برد. در طول بازی شما باید معماها و مینی‌گیم‌های مختلفی را به‌پایان برسانید و با چالش‌های متعدد روبه‌رو شوید. درکنار موارد مذکور سازندگان موسیقی متن لذت‌بخشی برای بازی درنظر گرفته‌اند که باعث می‌شود Beyond This Side‏ به اثری لذت‌بخش برای علاقه‌مندان سبک ماجراجویی تبدیل شود. کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها می‌توانند این بازی را با برچسب قیمت ۲.۹۹ دلاری از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور خریداری کنند.

دانلود بازی Beyond This Side‏

Bomb Chicken‏

Bomb Chicken‏

Bomb Chicken یک بازی اکشن پیکسل آرتی جذاب و پرتحرک از استودیو Nitrome است که درجریان آن شما کنترل مرغ‌هایی را به‌عهده می‌گیرید که به‌جای تخم مرغ، بمب می‌گذارند! در داستان بازی پس از وقوع یک حادثه مرغ‌های معمولا توانایی گذاشتن بمب را پیدا می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند مکانیزم‌های متنوع بازی را تجربه کنید. در طول بازی سعی کنید تا بزرگ‌ترین راز یک فست‌فود به‌نام BFC یعنی دستور العمل تهیه سس تند را کشف کنید. شما همچنین می‌توانید از بمب‌ها برای ازبین‌بردن تهدیدهای خارجی استفاده کرده و از جان خود محافظات کنید. Bomb Chicken می‌تواند یک بازی مفرح بازی مخاطبان باشد و ساعت‌ها آن‌ها را به‌واسطه گیم‌پلی بامزه خود سرگرم کند. این بازی با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور و ۶.۴۹ دلار در قیمت پلی‌استور قابل دریافت است.

دانلود بازی Bomb Chicken‏

Conduct AR! - Train Action‏

Conduct AR! - Train Action‏

Conduct AR! یک بازی واقعیت افزوده جذاب از استودیو Northplay است که وقایع آن در غرب وحشی رخ می‌دهد و شما در آن باید مدیریت حرکت قطارها را به‌عهده بگیرید. در این بازی شما قطارها هدایت می‌کنید، مسیرها را عوض می‌کنید و باید سعی کنید از تصادف آن‌ها جلوگیری کنید و جالب‌تر از همه اینکه شما همه این‌کارها را در دنیایی واقعیت افزوده و پیش‌روی خود انجام دهید. در مراحل بازی باید به اطراف با دقت نگاه کنید، معماهای ابعادی را حل کرده و موقعیت را تحت کنترل خود دربیاورید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما تنها کافی است دکمه شروع و توقف قطارها را فشار دهید و سوییچ‌های تغییر مسیر را کنترل کنید. برای کسب امتیاز و ستاره وظیفه دارید تا مسافران را سر وقت به مقصد برسانید و رضایت آن‌ها را جلب کنید. این اثر درواقع براساس بازی محبوب Conduct THIS! ساخته شده است که پیش از مورد توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدین قرار گرفته بود. Conduct AR! - Train Action را می‌توانید با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور تهیه کنید.

دانلود بازی Conduct AR! - Train Action‏

Door Kickers: Action Squad‏

Door Kickers: Action Squad‏

Door Kickers: Action Squad‏‏ یک بازی اکشن سایداسکرولینگ جذاب از استودیو KILLHOUSE GAMES SRL است که در جریان آن شما در نقش یک نیروی SWAT قرار می‌گیرید و باید در شهر Nowhere City به مبازره با آدم‌بدها بپردازید. در ابتدای بازی می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات نظامی خود را انتخاب کنید، درها را بشکنید و با اکشن پر جنب‌وجوش بازی روبه‌رو شوید. در طول بازی سعی کنید تا به کار با اسلحه خود مسلط شوید، از فاصله‌ای که با دشمن دارید و از موانع پیش‌رو به‌نفع خود استفاده کنید. بازی همچنین توانایی‌های استراتژیک را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. سازندگان در طراحی محیط‌ها و شخصیت‌های Door Kickers: Action Squad‏‏ از گرافیک رتروی پرجزئیاتی بهره گرفته‌اند که در نوع خود بسیار چشم‌نواز است. در بازی ۶ شخصیت قابل بازی وجود دارد که هرکدام گیم‌پلی و مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند. همچنین سازندگان درکنار ۶۰ اسلحه و تجهیزات مختلف، ۸۴ مرحله غیرخطی را برای بازیکنان تدارک دیده‌اند که باعث می‌شود Door Kickers محتوای زیادی را برای تجربه کردن پیش‌روی مخاطب قرار دهد. پس اگر از علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و سایداسکرولینگ هستید، به‌شما توصیه می‌کنیم Door Kickers را از دست ندهید.

دانلود بازی Door Kickers: Action Squad‏‏

Evolution : Education Edition‏

Evolution : Education Edition‏

Evolution : Education Edition‏ یک بازی آموزشی از استودیو North Star Games است که با اتکا به نظریه داروین، روند جریان انتخاب طبیعی موجودات زنده را برای مخاطبان خود به‌تصویر می‌کشد. Evolution : Education Edition نسبت به بازی اصلی رومیزی خود چند تغییر را ایجاد کرده است و سعی کرده تا گیم‌پلی‌ای جذاب را به بازیکنان ارائه دهد. هدف سازندگان ساخت یک بازی خانوادگی بوده است و به‌همین دلیل بازیکنان مختلفی می‌توانند روی یک دستگاه این بازی آموزشی را تجربه کنند. این نسخه درواقع برای دانش‌آموزان طراحی شده است و در بخش آنلاین سازندگان برای امنیت آن‌ها حتی بخش چت را غیرفعال کرده‌اند. بخش تک‌نفره بازی شامل ۲۱ اکوسیستم مختلف است که بازیکنان می‌توانند در هرکدام از آن‌ها گشت‌وگذار کنند. در بازی همچنین چالش‌های هفتگی قرار داده شده است که بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن مهارت‌های خود را محک بزنند. در این بازی شما باید گونه‌های مختلف را به‌نحوی توسعه دهید که از خطر انقراض در امان باشند. بازی برای دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا طراحی شده است و مخاطبان بسیاری را می‌تواند سرگرم کند. Evolution : Education Edition را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Evolution : Education Edition‏

GRIS

GRIS‏

بالاخره پس از یک‌سال استودیو دیوالور دیجیتال، نسخه اندروید GRIS را در اختیار کاربران این سیستم‌عامل قرار داد. GRIS یک بازی اکشن ماجراجویی زیبا و جذاب است که در جریان آن شما در نقش دختری جوان قرار می‌گیرید که در دنیای خود گم شده و با تجربه‌های دردناکی در زندگی خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. لباس او توانایی‌های جدیدی را دراختیارش قرار می‌دهد تا بتوانید مسیر خود را در این واقعیت مبهم پیدا کند. با پیش‌روی در داستان GRIS از لحاظ احساسی رشد می‌کند و به دنیای اطراف خود ازطریق تازه‌ای می‌نگرد و مسیرهای جدیدی را برای خود پیدا می‌کند. سیستم کنترلی بازی بدین صورت است که شما با استفاده از سمت چپ صفحه‌نمایش، حرکت چپ و راست گریس را کنترل می‌کند و با ژست‌های حرکتی مختلف سمت راست صفحه‌نمایش، از توانایی‌های او بهره می‌گیرید. بازی معماهای مختلفی را در خود جای داده است و شما باید با کسب نورهای معلق، مسیر خود را پیدا کنید. از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به عدم وجود صحنه مرگ یا شکست خوردن در آن اشاره کرد. بازیکنان همواره درحال تجربه دنیایی هنری با انیمیشن‌های پرجزئیات هستند که باید با استفاده از المان‌های پلتفرمر مسیر خود را در آن پیش ببرند. پس اگر می‌خواهید یک اثر آرامش‌‌بخش و زیبا را تجربه کنید، به‌شما توصیه می‌کنیم که بازی GRIS را با قیمت ۴.۹۹ دلاری روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی GRIS‏

Heal: Pocket Edition‏

Heal: Pocket Edition‏

Heal: Pocket Edition‏ یک بازی ماجراجویی است که توسط استودیو Winterveil Studios Oy برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. در بازی Heal: Pocket Edition شما باید مردی سال‌خورده را در میان دنیای اتمسفریک و تاریک Heal راهنمایی کنید. این بازی درواقع یک اثر معمایی دوبعدی با سبک اشاره و کلیک است که داستان آن ازطریق روایتی نفس‌گیر بازگو می‌شود. طراحی بازی به‌صورت دوبعدی و با دست صورت گرفته است که از رنگ‌پردازی چشم‌نوازی استفاده می‌کند. معماهای بسیاری در بازی انتظار بازیکنان را می‌کشد و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها خود را با آن مشغول کنند. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنند.

دانلود بازی Heal: Pocket Edition‏

htoL#NiQ: The Firefly Diary‏

htoL#NiQ: The Firefly Diary‏

htoL#NiQ: The Firefly Diary‏ یک بازی اکشن روایت‌محور است که داستان زندگی دختری را در عمق یک خرابه قدیمی روایت می‌کند. این دختر که میون (Mion) نام دارد، حافظه‌اش را از دست داده است و دو کرم شب‌تاب او را از میان تاریکی‌ها راهنمایی می‌کنند. در این بازی با قرار گرفتن در نقش این دخترک باید رمز و راز نهفته در این خرابه را کشف کنید، از هیولاها و تله‌ها دوری کرده و درنهایت برای فرار از آن تلاش کنید. درواقع شما باید از نیروی این دو شب‌تام کمک بگیرید تا بین دو دنیای روشنایی و سایه‌ها جابه‌جا شوید. طراحی شخصیت‌ها و محیط بازی به‌صورت کارتونی است و از کیفیت بالایی روی پلتفرم موبایل برخوردار است. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Nippon Ichi Software, Inc. توسعه داده شده است و پیش از برای پلتفرم استیم منتشر شده بود. حال علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۱۷.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور یا با قیمت ۱۵.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری و تجربه کنند.

دانلود بازی htoL#NiQ: The Firefly Diary‏

Lost Memories‏

Lost Memories‏

Lost Memories‏ یک بازی معمایی و ماجراجویی از استودیو G&M Studios است که داستان زندگی ایلای (Eli) و آدلاید (Adelaide) را روایت می‌کند. آن‌ها به سفری حماسی در دنیایی پلتفرمر و جادویی می‌روند و باید خاطرات رابطه‌ فوق‌العاده‌شان را که به‌خاطر دوران سخت نیروهای تاریکی به فراموشی‌ سپرده‌ شده‌اند، به ياد بیاورند. این بازی به‌گفته سازندگان قرار است یک تجربه آرامش‌بخش باشد. درنتیجه هیچ تبلیغات، سیستم‌امتیازدهی یا خرید درون‌برنامه‌ای در آن وجود ندارد. طراحی گرافیکی بازی به‌نحوی است که شخصیت‌ها به‌صورت مشکلی‌رنگ دیده می‌شوند و در پس‌زمینه شما شاهد طراحی فوق‌العاده و لذت‌بخش محیط اطراف هستید که باید با حل معماهای گوناگون، مسیرهای بازی را پشت‌سر بگذارید. Lost Memories‏ یک بازی با طراحی زیبا است که می‌توانید آن را با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Lost Memories‏

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏

Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏ دومین نسخه از ماجراجویی‌های آقای پامکین است که یک بازی معمایی اشاره و کلیک از استودیو Lilith Games به‌شمار می‌رود. این نسخه شما را به منطقه Kowloon Walled City می‌برد که زمانی شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین نقطه روی کره زمین بود. ۵۰ هزار نفر در این منطقه زندگی و کار می‌کردند و یک سیستم حمل‌ونقل انشعابی بزرگ برای اتصال ساختمان‌ها و گذرگاه‌های مختلف این منطقه درنظر گرفته شده بود. اما امروز تمامی زیبایی‌های این منطقه را تنها می‌توان در روزنامه‌های قدیمی، ویدیوهای خانگی و عکس‌های آلبوم‌ها پیدا کرد. با این وجود شهر در خاطرات ساکنان سابق آن هنوز زنده است و افراد زیادی با خاطرات آن زندگی می‌کنند. گرافیک بازی به‌صورت دوبعدی و نقاشی شده است، به‌صورتی‌که ظاهر کارتونی شخصیت‌ها از جذابیت خاصی برخوردار است و هرکدام از آن‌ها داستانی برای تعریف کردن دارند. وظیفه شما گشت‌وگذار در این شهر تاریک و برقراری ارتباط با ساکنان آن است. بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏ با برچسب قیمت ۱.۹۹ دلاری در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Mr Pumpkin 2: Walls of Kowloon‏

Railways

Railways‏

Railways یک بازی شبیه‌ساز مدیریت خطوط راه‌آهن است که به‌تازگی برای کاربران اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. در این بازی شما باید کنترل قطارها، مسافران و خطوط راه‌آهن را به‌عهده بگیرید. هدف شما جابه‌جایی قطارها بین مسیرهای مختلف است و در عین جابه‌جا کردن مسافران باید تلاش کنید قطارها با یکدیگر تصادف نکنند. مأموریت شما زمانی‌ به‌اتمام می‌رسد که تمامی مسافران را جمع کرده باشید. برای مدیریت حرکت یک قطار باید یاد بگیرید که چگونه با یک ضربه روی صفحه‌نمایش در مدت زمانی محدود یک قطار را متوقف کنید. قطار شما با نزدیک شدن به مسافران به‌صورت خودکار آن‌ها را سوار می‌کند. البته باید مواظب باشید که در زمان تعویض مسیر مسافران را زیر نگیرید. Railways از طراحی بصری مینیمالیت و هنری جذابی بهره می‌برد که تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد. هرمرحله چالش‌های جدیدی را به مسیر اضافه می‌کند که باعث جذاب‌تر شدن روند گیم‌پلی می‌شود. Railways با قیمت ۴.۴۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و ۴.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور قابل خریداری است.

دانلود بازی Railways

Sagrada

Sagrada‏

Sagrada یک بازی تخته‌ای سرگرم‌کننده است که توسط استودیو Dire Wolf Digital برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید تاس‌های رنگی خود را در مکان‌هایی رو پنجره قرار دهید تا زیباترین اثر هنری ممکن را خلق کنید. بدین منظور باید با وجود محدودیت‌هایی که روی رنگ‌ها و اعداد نشان داده شده وجود دارد، برای هر قطعه از پنجره همانند یک پازل قطعه مناسب پیدا کنید. همچنین قادر هستید به‌عنوان یک هنرمند از ابزارهای خود استفاده کرده تا تاس‌هایی با شکل‌های مختلف ایجاد کنید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های تخته‌ای و معمایی هستید و می‌خواهید در حین بازی کردن اثری هنری خلق کنید، Sagrada را با برچسب قیمت ۶.۹۹ دلاری از دست ندهید.

دانلود بازی Sagrada

Secret Files 3‏

Secret Files 3‏

سومین نسخه از مجموعه Secret Files حالا راه به گوشی‌های هوشمند پیدا کرده است و علاقه‌مندان ماجراجویی‌های نینا و مکس را باری دیگر تجربه کنند. بازی Secret Files 3 توسط استودیو Animation Arts Creative GmbH‏ برای گوشی‌های اندروید و آیفون‌ها به‌صورت کامل منتشر شده است و به‌گفته سازندگان از گرافیک بهتر، صداگذاری‌ها و جلوه‌های تصویری جدیدی بهره می‌برد. در جریان داستان بازی نینا و مکس ازدواج پیش‌روی خود را اعلام کرده‌اند، اما ظاهرا اوضاع قرار است برای آن‌ها سخت‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنند. مکس در آپارتمان خود در برلین توسط پلیس دستگیر می‌شود و نینا هم این موضوع را از دور مشاهده می‌کند. مکس پیامی مخفی برای نینا می‌فرستد و از او درخواست می‌کند تا او و دلیل دستگیری‌اش را پیدا کند. بازی بیش از هشت ساعت گیم‌پلی در خود جای داده است که با ۸۰ مکان پرجزئیات خود محتویات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان باید با پیش‌روی در بازی معماهای گوناگون را حل کنند و با چالش‌های مختلف روبه‌رو شوند. گرافیک بازی‌ به‌صورت سه‌بعدی است و از کیفیت مناسبی برخوردار است. Secret Files 3‏ با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه اپ‌استور و ۳.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Secret Files 3‏

Snake Core‏

Snake Core‏

Snake Core‏ یک بازی آرکید پیکسل‌آرتی از استودیو Pascal Bestebroer است که با الهام از گیم‌پلی بازی معروف Snake و ادغام آن با جنگی علیه بیگانگان تجربه‌ای منحصربه‌فرد را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی شما باید ارتش خود را که از سربازان مختلف تشکیل شده‌اند، رهبری کنید. همچنین می‌توانید بمب‌ها را از کار بیاندازید، در صورت لزوم عقب‌نشینی کنید و مارهایی غول‌آسا را شکار کنید. بازی را می‌توانید در حالت‌های مختلفی انجام دهید و ازطریق راه‌های مختلفی که پیش‌روی‌تان قرار گرفته است، خود را به سردسته موجودات فضایی برسانید. در بازی Snake Core‏ همچنین قادر هستید که سربازان خود را با واحدها و مهارت‌های جدید ارتقا دهید، سیستم دفاعی را بهبود بخشید و با استفاده از پاورآپ‌های گوناگون، از جنگ بین‌ستاره‌ای جان سالم به‌در ببرید. مراحل بازی هرکدام کوتاه هستند و بازیکنان می‌توانند در موقعیت‌های مختلف آن‌ها را تجربه کنند. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Snake Core‏

Zelle -Occult Adventure-‏

Zelle - Occult Adventure

آخرین بازی پولی ماه آوریل را هم به یک اثر ماجراجویی ترسناک از استودیو Odencat‏ اختصاص داده‌ایم که تجربه‌ای خاص و متفاوت را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد. Zelle - Occult Adventure اثری است که در آن باید وارد نبردهای نفس‌گیر با هیولاها شوید و با شخصیت‌هایی مرموز و کمیک‌بوکی ملاقات کنید. روایتی داستانی که همانند یک رویا شما را در خود غرق می‌کند. دنیای Zelle ازطریق چشمان Emerada قهرمان بازی روایت می‌شود. در بازی شخصیت‌های عجیب دیگری هم وجود دارند که هرکدام به‌نوبه خود منحصربه‌فرد هستند. البته مواظب باشید، چرا که در ورای این جهان، هیولاهایی مخفی هستند که انتظار شما را می‌کشند. بازی از طراحی بصری و موسیقی خاص و متفاوتی استفاده می‌کند و محیط اتمسفریک آن می‌تواند تا مدت‌ها در خاطر شما باقی بماند. پس اگر قصد دارید تا یک بازی ماجراجویی متفاوت و دیوانه‌وار را تجربه کنید، بازی Zelle - Occult Adventure را از دست ندهید.

دانلود بازی Zelle - Occult Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده