نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار و جزئیات گیم‌پلی بازی PGA Tour 2K21 مشخص شد

2K Sports با رونمایی رسمی از بازی PGA Tour 2K21، اطلاعات مهمی از قبیل تاریخ انتشار، ستاره‌ی روی کاور بازی و دیگر جزئیات مربوط‌به گیم پلی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

PGA Tour 2K21 که توسط استودیوی سازنده‌ی The Golf Club 2019 یعنی HB Studios توسعه‌داده شده، مسابقات PGA Tour را پوشش می‌دهد. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان این بازی، PGA Tour 2K21 برای انتشار روی پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و گوگل استیدیا برنامه‌ریزی شده و در تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد ۹۹) عرضه خواهد شد.

جاستین توماس (Justin Thomas) ستاره شناخته شده‌ی مسابقات گلف و قهرمان رقابت‌های FedExCup 2017 و همچنین برنده‌ی مسابقات PGA Championship ستاره‌ی روی جلد بازی PGA Tour 2K21 خواهد بود که در نشست خبری رونمایی از بازی، ضمن اشاره به اینکه انتخاب او به‌عنوان اولین ستاره‌ی کاور بازی‌های PGA Tour 2K، «افتخار بسیار بزرگی» برای او محسوب می‌شود، به انتشار این خبر پرداخت.

PGA Tour 2K21

جاستین توماس ستاره‌ی روی جلد بازی PGA Tour 2K21

HB Studios علاوه‌بر این، اعلام کرد که بازی PGA Tour 2K21 به‌صورت رسمی از ۱۵ کورس لایسنس شده‌ی PGA Tour برخوردار بوده که همه‌ی این موارد با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های اسکن و شبیه‌سازی محیط، به زیبایی بازسازی شدند تا به خوبی، تجربه حضور در این مسابقات را شبیه‌سازی کنند. باتوجه‌به مشارکت استودیو 2K در ساخت بازی The Golf Club انتشار بازی PGA Tour 2K21 نیز حرکتی کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد. لذا به‌نظر می‌رسد که آن‌ها در حال پر کردن جای خالی EA در این حیطه هستند.

ضمن اینکه این بازی، از یک سیستم طراحی زمین‌های مسابقه برخوردار بوده که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن کورس‌های اختصاصی خود را طراحی کرده و به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. متأسفانه هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه این بازی برای کنسول‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد شد یا خبر اعلام نشده اما می‌توان همچنان انتظار معرفی آن از سوی 2K را با نزدیک شدن به زمان عرضه پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ داشت.

PGA Tour 2K21

شما می‌توانید با مراجعه به پست توییتری جدید اکانت رسمی PGA Tour 2K21 تریلر جدیدی که از گیم پلی بازی منتشر شده را تماشا کنید.

اخیراً خبر معرفی سه‌گانه‌ی Mafia Trilogy نیز منتشر شده که یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ شرکت 2K Games برای آینده خواهد بود. ضمن اینکه اطلاعات تکمیلی در مورد آن هم ۳۰ اردیبهشت (۱۹ می) منتشر خواهد شد. لذا در این فاصله، با پوشش کلیه‌ی اخبار مربوطه با زومجی همراه باشید. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به تیزر رسمی بازی مذکور نیز نگاهی داشته باشید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده