نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

مجموعه سه‌گانه مافیا رسما با نام Mafia: Trilogy تایید شد

استودیو هنگر ۱۳ و شرکت 2K Games، رسما با انتشار یک تیزر از مجموعه Mafia: Trilogy رونمایی کردند. 

طی روز‌های گذشته، اکانت توییتر سری بازی محبوب مافیا در حال انتشار توییت‌های مختلف و تک‌کلمه‌ای بود که همین امر، شایعه‌های مختلفی مبنی بر احتمال معرفی نسخه‌ای جدید یا ریمستری از بازی‌های این مجموعه را افزایش می‌داد. علاوه‌بر این اخیرا در کشور برزیل ریمستر نسخه دوم مجموعه هم رده‌بندی سنی شده بود که به این شایعه‌ها قوت می‌بخشید. بااین‌حال دقایقی پیش شرکت 2K Games به‌عنوان ناشر و هنگر ۱۳ سازنده نسخه سوم مجموعه، رسما با انتشار یک تیزر کوتاه مجموعه سه‌گانه این سری را با نام Mafia: Trilogy معرفی کردند. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

طبق اطلاعات این ویدیو، Mafia: Trilogy قرار است برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی (ازطریق استیم و اپیک گیم‌استور) منتشر شود و اطلاعات تکمیلی در مورد آن هم ۳۰ اردیبهشت (۱۹ می) منتشر خواهد شد. هنوز جزییات دقیقی از اینکه سه نسخه مجموعه با چه شرایطی در این کالکشن در دسترس خواهند بود ارائه نشده است و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد ریمستر مخصوصا نسخه‌های اول و دوم خواهیم بود یا اینکه تصمیم دیگری در رابطه با آن‌ها گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید از نسخه اول و دوم مافیا را مشاهده کنید. نسخه اول در واقع یک بازسازی کامل یا به اصطلاح ریمیک است که به گفته برخی از منابع از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار خواهد بود. از طرفی نسخه دوم با بهبود گرافیکی ساخته می‌شود و یک ریمستر HD خواهد بود.

بازی مافیا

بازی مافیا

بازی مافیا

به هر حال سری بازی‌های مافیا جزو آثار محبوب هستند و در کشور خودمان هم طرفداران زیادی دارند. نظرات خود را در مورد معرفی Mafia: Trilogy با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده