// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

PGA Tour 2K21 با انتشار تیزر تریلری معرفی شد

بازی PGA Tour 2K21 توسط استودیو 2K Sports با انتشار تیلری معرفی شد. اطلاعات بیشتری در مورد این بازی به‌زودی منتشر می‌شود.

از زمانی‌که EA تولید سری بازی‌های سالانه گلف خود را پس از RGA McIlroy PGA Tour در سال ۲۰۱۵ متوقف کرد، دنیای بازی‌های ویدئویی مشتاق تجربه‌ی بازی‌های گلف AAA بوده است. اگرچه بازی‌هایی مانند The Golf Club و Golf Story سرگرم کننده هستند اما اسم بزرگی پشت این بازی‌ها دیده نمی‌شود. این داستان از سال ۲۰۱۸ زمانی‌که استودیو 2K Sports بازی Golf Club 2019 به همراه PGA Tour را منتشر کرد، تغییر یافت و هم‌اکنون استودیو 2K Sports جدیدترین بازی خود با نام PGA Tour 2K21 را معرفی کرده است. در ادامه می‌توانید تیزر تریلری که برای این بازی منتشر شد را تماشا کنید.

باتوجه‌به مشارکت استودیو 2K در ساخت بازی The Golf Club انتشار بازی بازی PGA Tour 2K21 حرکتی کاملاً منطقی است. آن‌ها در حال پر کردن جای خالی EA در این حیطه هستند و در این ژانر نیز تجربه دارند و تازه کار نیستند. هم‌اکنون جزئیات زیادی درباره‌ی بازی PGA Tour 2K21 به جز تیزر تریلر کوتاهی که از این بازی دیده‌ایم، منتشر نشده است. بااین‌حال اطلاعات بیشتری در این رابطه در آینده منتشر خواهد شد.

بنابر گفته‌ی خود استودیو 2K، آن‌ها جزئیات کامل این بازی را در تاریخ ۲۵ اردیبهشت منتشر خواهند کرد که احتمالاً این به معنای حالت‌های بازی‌، پلتفرم‌ها و مواردی دیگر خواهد بود. باتوجه‌به اینکه جزئیات خبری این بازی بسیار سبک است ما نمی‌دانیم که بازی PGA Tour 2K21  چه زمانی و کجا راه اندازی خواهد شد اما به محض انتشار اخباری جدید ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده