نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر معرفی مسابقات آنلاین EVO 2020 منتشر شد

مسابقات EVO 2020 به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا قرار است برخلاف سنت گذشته به‌صورت یک رویداد آنلاین از تاریخ ۱۴ تیر به مدت پنج هفته برگزار شود.

مسابقات EVO را می‌توان مهم‌ترین مسابقات Esports برای بازی‌های مبارزه‌ای دانست که تابستان هرسال برگزار می‌شود. تا پیش از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری مسابقات EVO 2020 در لاس‌وگاس امریکا ریخته شده بود؛ تاجایی که اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حتی چندی پیش فهرست بازی‌های این دوره نیز منتشر شد.

نگرانی از شیوع ویروس کرونا اما صنعت بازی‌های ویدیویی را نیز دچار تغییر و تحولات غیرقابل پیش‌بینی و زیادی کرده است. چندی پیش بود که برگزار کنندگان این مسابقات معتبر اعلام کردند که به‌دلیل همه‌گیر شدن ویروس COVID-19 این دوره از مسابقات به‌صورت آنلاین و دیجیتالی برگزار می‌شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، تریلری با تمرکز روی حال‌وهوای مسابقات امسال و نحوه برگزاری آن از طرف تیم برگزار کننده منتشر شده است. براین اساس شرکت کنندگان باید طی پنج هفته از تاریخ چهارده تیر لغایت دوازده مرداد (چهار ژوئیه تا ۲ اوت) مسابقات خود را انجام دهند. امسال علاوه‌بر وجود بخش‌های معمول از دوره‌های گذشته، شاهد نمایش‌های ویژه و همچنین چهار تورنمنت نیز هستیم. در ادامه شما را به تماشای این تیزر کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه می‌توانید فهرست اسامی هفت بازی موجود در بخش اصلی این دوره از مسابقات را مشاهده کنید:

از طرف دیگر اما Killer Instinct، بازی Them's Fighting Herds، مورتال کمبت 11 و همچنین Skullgirls 2nd Encore بازی‌هایی هستند که در بخش تورنمنت حضور خواهند داشت.

با اینکه پس از پایان مسابقات EVO 2019 بازی Super Smash Bros. Ultimate توانسته بود رکورد پربیننده‌ترین در تاریخ این مسابقات را به‌خود اختصاص دهد، اما بنا به دلایلی امسال در این رویداد آنلاین شاهد حضور این بازی محبوب نخواهیم بود.

حال باید دید مسئله کرونا و اتفاقات پیش آمده تاچه حد می‌تواند روی کیفیت و تعداد بیینده این دوره از مسابقات تاثیر بگذارد. لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده