// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

Super Smash Bros Ultimate بیشترین بیننده را در تاریخ EVO به خود اختصاص داد

پس از اتمام مسابقات EVO 2019 مشخص شده است که بازی Super Smash Bros Ultimate بیشترین بیننده را در تاریخ EVO به نام خود ثبت کرده است.

روز دوشنبه صبح مسابقات EVO 2019 با تمام شدن مسابقات فینال Super Smash Bros Ultimate، به نقطه آخر رسید. پس از تمام شدن مسابقات، آمار و ارقام بیننده‌های بازی‌ها منتشر شد و سوپر اسمش برادرز آلتیمیت توانست رکورد جدید و ارزشمندی را به نام خود ثبت کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Rod Breslau اعلام کرده است که تعداد بیننده‌های بازی Super Smash Bros Ultimate در بیشترین حد ممکن، ۲۷۹ هزار نفر بوده است. البته اشاره کنم که رقم ذکر شده، مربوط به تمامی استریم‌های بازی است و فقط به استریم اصلی EVO مربوط نمی‌شود. رکورد بیشترین بیننده استریم اصلی EVO همچنان مختص‌به بازی Dragon Ball FighterZ با ۲۵۸ هزار نفر بیننده است؛ رکوردی که سال گذشته کسب شد.

البته اشاره کنم که تعداد بیننده سوپر اسمش برادرز هم روی استریم اصلی، ۲۳۳ هزار نفر بوده است. بااین‌حال بازی Super Smash Bros Ultimate با کسب این رکورد توانسته است به پربیننده‌ترین بازی تاریخ EVO تبدیل شود و رکورد جدیدی را به‌دست بیاورد. از آن‌جایی که سوپر اسمش برادرز آلتیمیت بیشترین تعداد شرکت کننده را هم از آن خود کرده بود، رسیدن به این دستاورد آن‌چنان دور از ذهن نبود.

تعداد بیننده‌های Smash Bros Ultimate در EVO 2019


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده