// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

ماد جدید Resident Evil 3 Remake یکی از شخصیت‌های Animal Crossing را وارد بازی می‌کند

اخیرا یک ماد جالب برای نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 ساخته شده است که شخصیت Isabelle از بازی Animal Crossing را به بازی اضافه می‌کند.

تاکنون مادهای جالب و البته ترسناک زیادی برای بازی Resident Evil 3 Remake ساخته شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از جذاب‌ترین و در عین حال ترسناک‌ترین آن‌ها مادی است که شخصیت ایزابل از بازی Animal Crossing را به رزیدنت اویل 3 اضافه می‌کند و در حقیقت سر او را جای سر جیل ولنتاین می‌گذارد! این ماد توسط شخصی با نام Crazy Potato ساخته شده است. اگرچه سر شخصیت Isabelle به شکل یک ماسک روی سر جیل قرار می‌گیرد، اما این مساله از ترسناک بودن ماد نمی‌کاهد. می‌توانید تصویر این ماد را در زیر مشاهده کنید:

بازی Resident Evil 3 Remake

نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 در بررسی زومجی نمره نه‌چندان خوب ۶.۵ را دریافت کرده است. می‌توانید بخشی از نظر زومجی را در مورد این بازی ترسناک مطالعه کنید:

Resident Evil 3 Remake، بازی بدی نیست بلکه یک بازسازی بسیار ضعیف است. به دیدِ اشتباه یک بازی کاملا جدید، ساخته کپکام تجربه اکشن سرگرم‌کننده و ترسناکی است. ولی خب مشکل اینجاست که اثر موردِ بحث، یک بازسازی از یکی از بهترین نسخه‌های کلاسیک مجموعه است و با این دید، ریمیک رزیدنت ایول ۳ تجربه ناراحت‌کننده‌ای برای طرفداران قدیمی است؛ چرا که سازندگان در ساخت آن خیلی توجهی به این موضوع که قبلا اثری به اسم رزیدنت ایول ۳ وجود داشته، نکرده‌اند و صرفا برداشتی آزاد و بسیار سطحی از آن داشته‌اند. همین امر هم باعث شده تا بسیاری از پازل‌ها، محیط‌ها و دقایق خاطره‌انگیز بازی اصلی در این نسخه حذف شوند و با اثری طرف باشیم که هرچه که باشد، اصلا و ابدا بازسازی خوبی از رزیدنت ایول ۳ نیست.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده