نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

آخرین آپدیت بازی Star Wars Battlefront 2 امروز منتشر می‌شود

براساس اعلام رسمی استودیوی دایس (Dice)، آخرین محتوای به‌روزرسانی بازی Star Wars Battlefront 2 امروز ۲۹ آوریل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

براساس اعلام استودیوی Dice، جدیدترین آپدیت Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۰ (امروز) منتشر می‌شود. همان‌طور قبلاً هم اعلام شده بود، این آپدیت، آخرین محتوای به‌روز‌رسانی این بازی خواهد بود. الکترونیک آرتز در ادامه‌ی اخبار جدیدی که در خصوص برنامه‌های آینده این شرکت منتشر کرده، اعلام کرد که بازی بعدی Battlefield سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.

دنیس برانوال (Dennis Brännvall) کارگردان خلاق استودیوی Dice در پست وبلاگی جدید خود جزئیات آخرین آپدیت بازی Star Wars Battlefront 2 که با عنوان The Battle on Scarif نام‌گذاری شده را تشریح کرده است. درحالی که این آپدیت، آخرین محتوای به‌روزرسانی این بازی معرفی شده، اما دایس تأیید کرده که پشتیبانی آنلاین خود از این بازی را ادامه خواهد داد.

برانوال در متن پست خود می‌نویسد:

با گذر از ماه آوریل، وارد مراحلی خواهیم شد که سرورها، چالش‌ها و رویدادهای مستمر بازی مانند Double XP و... و پشتیبانی از آن، تجربه گیمینگِ غنی و گسترده این قسمت از مجموعه Star Wars را به سمت آینده پیش خواهند برد. این بدین معنی است که ما ارائه‌ی آپدیت‌های منظم این بازی را متوقف خواهیم کرد. این در شرایطی است که این بازی به همراه جامعه‌ی بازیکنان خود همچنان به کار خود ادامه داده و داستان‌های خود را بازگو خواهد کرد.

Star Wars Battlefront 2

به‌روزرسانی The Battle on Scarif و حالت‌های جدیدی را برای اسکاریف معرفی کرده و ظاهر Rey، Kylo Ren و Emperor Palpatine را به مدل‌هایی براساس The Rise of Skywalker به‌روزرسانی می‌کند. ضمن اینکه با ازبین‌بردن ۵ هزار نفر از نیروهای دشمن، یک ظاهر مکانیکی از Old Master Darth Maul دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر این موارد، یک لباس ویژه کلاه‌دار نیز برای Rey در بازی تعبیه شده که با «کشف اسرار Takodana» قفل گشایی خواهد شد.

این اطلاعیه بلافاصله بعد از این منتشر شد که دایس اعلام کرد آخرین آپدیت مستقل Battlefield 5 در تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد. براساس اعلام قبلی این استودیو، فصل کنونی داستان این بازی با نام Into the Jungle امروز به پایان خواهد رسید.

با به پایان رسیدن روند انتشار آپدیت‌های منظم هردو بازی دایس در تابستان امسال، به نظر می‌رسد که این شرکت درحال آماده‌سازی کلیه منابع خود برای بازی بزرگ بعدی خود است. سال گذشته اعلام شده بود که قسمت بعدی مجموعه Battlefield در حدود سال‌های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. حالا و براساس بیانیه‌ای که توسط سخنگوی EA ازطریق وبسایت IGN منتشر شده، بتلفیلد بعدی در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده