// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

آخرین محتوای دانلودی Battlefield 5 تابستان سال جاری منتشر می‌شود

حساب کاربری توییتر Battlefield V اعلام کرده است که در فصل تابستان سال جاری، آخرین محتوای قابل دانلود بازی منتشر می‌شود و دیگر شاهد گسترش بازی نخواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط:

تقریبا ۱۸ ماه از عرضه بازی Battlefield V می‌گذرد و استودیو EA Dice، سازنده بتلفیلد V، از زمان عرضه بازی تابه‌امروز با ارائه بسته الحاقی‌های مختلف، تجربیات کاربران را گسترش داده است. بااین‌حال در تابستان امسال عرضه محتوای دانلودی برای Battlefield 5 به پایان می‌رسد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس در وبسایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در مورد محتویات آینده Battlefield V صحبت کرده است. هم‌اکنون شاهد چپتر Into the Jungle هستیم که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه (۲۹ آوریل) به کار خود پایان می‌دهد. پس از این چپتر، استودیو دایس در ماه ژوئن (فصل تابستان) بسته الحاقی دیگری را برای بتلفیلد 5 تدارک می‌بیند. همانند بسته الحاقی‌های گذشته، در فصل تابستان هم شاهد اضافه شدن سلاح، نقشه و موارد جدیدی به بازی خواهیم بود.

این در حالی است که پس از محتوای دانلودی فصل تابستان، دیگر شاهد عرضه محتوای دانلودی جدیدی برای Battlefield V نخواهیم بود. در ادامه کاربران در توییتر برای شفاف سازی سوال‌های مختلفی را پرسیده‌اند. حساب کاربری توییتر بتلفیلد 5 در جواب به یکی از آن‌ها اعلام کرده که پس از محتوای عرضه شده در فصل تابستان، دیگر شاهد نقشه، سلاح، فرقه و موارد مشابه دیگری برای بازی نخواهیم بود. البته چالش‌های هفتگی و پاداش‌ها همچنان در بازی قرار می‌گیرند. 

حساب کاربری توییتر بتلفیلد V در انتها اعلام کرده که با نزدیک‌تر شدن به تابستان، اطلاعات بیشتری حول آخرین محتویات بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که EA Dice چه مواردی را به‌عنوان آخرین محتوای Battlefield V برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده