// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

بازی های هفته چهارم فروردین 1399 برای اندروید

در هفته چهارم فروردین ماه ۱۳۹۹، صد بار یک بازی را به‌اتمام برسانید، گذشته یک مرد را به یاد بیاورید و در قالب شخصیت‌های دیزنی قرار گیرید.

با پایان هفته چهارم فروردین ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون Path to Mnemosyne را داشتیم که در جریان آن وارد رویای دخترکی می‌شوید که باید مسیری طولانی را طی کنید. همچنین بازی The White Door را معرفی کردیم که جدیدترین ساخته استودیو Rusty Lake به‌شمار می‌رود و در آن در نقش مردی قرار می‌گیرید که گذشته‌اش را فراموش کرده است.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Path to Mnemosyne

Path to Mnemosyne

برای معرفی اولین بازی هفته به سراغ یک اثر معمایی و نوآورانه از استودیو Crescent Moon رفته‌ایم. Path to Mnemosyne یک بازی اتمسفریک جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را درگیر خود کند. در این بازی شما در نقش دختربچه‌ای قرار می‌گیرید که باید دنیای عجیب رویاهای او را تجربه کنید. درواقع بازی در خواب این دختربچه جریان دارد و در این خواب شما باید از مسیری تونل‌شکل که پر شده است از چالش‌ها و معماهای گوناگون، عبور کنید. مسیر این تونل به‌گونه‌ای است که انگار پایانی ندارد و در طول بازی صدایی که نقش راوی داستان را بازی می‌کند، شما را همراهی می‌کند. کنترل شخصیت اصلی بسیار ساده است و حرکت‌های اصلی شما را دویدن و پرش کردن تشکیل می‌دهند. در طول مسیر برای حل برخی معماها دکمه‌های تعبیه شده است که باید با پریدن روی آن‌ها، به‌ترتیب روشن می‌شوند. برخی مواقع مجبور هستید برای حل کردن معمایی مسیر بازی رو چندین بار عقب و جلو بروید و برای پیش بردن بازی فکر خود را به کار بیاندازید. سازندگان برای طراحی محیط‌های بازی از رنگ‌های سیاه و سفید استفاده کرده‌اند و در نتیجه اثری شگفت‌انگیز را به مخاطب ارائه داده‌اند. درکنار طراحی بصری، موسیقی گوش‌نواز بازی از دیگر نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود. بازی Path to Mnemosyne را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Path to Mnemosyne

Reventure

Reventure

Reventure یک بازی ماجراجویی و اکشن پلتفرمر از استودیو Pixelatto است که در جریان آن با هر تصمیم می‌توانید پایانی متفاوت را تجربه کنید. در این بازی بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گیرند که پس از خروج از خانه پادشاه او را احضار می‌کند و از او می‌خواهد که دخترش را از دست یک موجود شرور نجات دهد. شخصیت اصلی بازی تیم نام دارد و آیتم‌هایی همانند شمشیر و سپر با دشمنان خود روبه‌رو می‌شود. دنیای بازی دارای مکان‌های مختلفی است که می‌توان آن‌ها را به‌کمک بیل یا بمب پیدا کرد. هر تصمیمی که اتخاذ می‌کنید شما را به پایانی جدید می‌رساند. با هر بار پایان، شما بازی را از اول آغاز می‌کنید و باید یکی دیگر از پایان‌های آن را آزاد کنید. فقط با شروع دوباره هم محیط بازی هم شخصیت‌ شما دچار تغییراتی می‌شود که روی روند گیم‌پلی می‌تواند تأثیرگذار باشد. در گیم‌پلی بازی کارهای مختلفی همانند سفر در زمان، نبردهای بتل رویال، جمع‌آوری منابع و ساخت‌وساز را می‌توانید تجربه کنید و از تمامی آن‌ها لذت ببرید. Reventure داستان پیچیده‌ای ندارد، اما بدون شک پیدا کردن تمامی پایان‌های آن می‌توان برای هر مخاطبی چالش‌برانگیز باشد. Reventure را می‌توانید با قیمت ۳.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور و ۲.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Reventure

The White Door

The White Door

The White Door جدیدترین بازی استودیو نام‌آشنای Rusty Lake است که وقایع آن در جهان مجموعه بازی‌های راستی‌لیک و کیوب اسکیب رخ می‌دهد. شما در این بازی کنترل شخصیتی را به‌عهده دارید که گذشته خود را فراموش کرده است و یک روز در ناکجاآباد از خواب بیدار می‌شود. در اتاقی که شما در آن قرار گرفته‌اید، تمامی وسایل زندگی وجود دارند و شما وظیفه دارید تا طبق برنامه روزانه‌ای که روی تخت‌تان نوشته شده است، بازی رو پیش ببرید. درواقع این اتاق در یک آسایشگاه روانی قرار دارد و شما هر چندوقت یک‌بار می‌توانید با پرستار به گفت‌وگو بپردازید. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و تقریبا تمامی آیتم‌های اتاقی که در آن قرار گرفته‌اید، برای منظور خاصی قابل استفاده هستند و این شما هستید که باید کاربرد آن‌ها را پیدا کنید. به‌عنوان مثال برای پاسخ دادن به برخی سؤال‌های پرستار باید از اطلاعات درون آیتم‌های اتاق کمک بگیرید و شاید مجبور باشید آن‌ها را در جایی یادداشت کنید. بازی از نظر گرافیکی به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخشی از بازی که در اصل گیم‌پلی است به جز برخی از آیتم‌ها تم سیاه و سفید دارد، بخش دیگر بازی که درواقع داستان بازی را روایت می‌کند تمام رنگی است. صداگذاری شخصیت‌ها و موسیقی خاص بازی به القای حال و هوای آن به مخاطب کمک بسیاری کرده است و باعث شده تا The White Door به اثری سرگرم‌کننده و در عین حال به‌یادماندنی تبدیل شود.

دانلود بازی The White Door

Disney Sorcerer

Disney Sorcerer's Arena

استودیو Glu با بازی Disney Sorcerer's Arena شخصیت‌های محبوب دیزنی را گرد هم آورده است تا لحظات شاد و مفرحی را برای علاقه‌مندان آن‌ها رقم بزند. در این بازی شما می‌توانید اتحادی از شخصیت‌های دیزنی را تشکیل دهید و به جنگ دشمنان خود بروید. بسیاری از شخصیت‌های بازی از ابتدا در دسترس نیستند و این وظیفه شما است که با پیش‌روی در مراحل آن‌ها را آزاد کنید. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی است و برای رسیدن به پیروزی باید براساس شخصیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها استراتژی بچینید. سازندگان همچنین قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی کاراکترها را در اختیار شما قرار داده‌اند و به‌واسطه آن‌ها می‌توانید ضمن تغییر شکل ظاهری شخصیت‌ها، توانایی‌های‌شان را هم بهبود بخشید. در بخش گرافیک هنری، شاهد طراحی جذاب شخصیت‌های دیزنی هستیم که باعث شده است تجربه Disney Sorcerer’s Arena به‌مراتب لذت‌بخش‌تر شود. در بازی بخش آنلاین هم وجود دارد که در آن می‌توانید بازی را با دوستان خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید. Disney Sorcerer's Arena را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Disney Sorcerer’s Arena

Hero Factory

Hero Factory

آخرین بازی هفته را به یک اثر نقش‌آفرینی و سرگرم‌کننده به‌نام Hero Factor اختصاص داده‌ایم که در آن شاهد یک کارخانه قهرمان‌سازی هستیم. این کارخانه قهرمانان و جنگ‌جویان مختلفی را تولید می‌کند که با آن‌ها می‌توانید به مبارزه هیولاها بروید. گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که با ساخت قهرمانان و تجهیز آن‌ها ابتدا دشمنان را شکست می‌دهید و سپس باید با رئیس آن‌ها روبه‌رو می‌شوید. سازندگان در بازی بیش از ۱۰ نوع قهرمان مختلف قرار داده‌اند که هرکدام از آن‌ها کارخانه مخصوص به خود را دارند. در بخش Battle مبارزان به میدان نبرد فرستاده می‌شوند و با پیروزی در رقابت‌ها طلا به‌دست می‌آورید. شما می‌توانید از این طلاها برای ارتقای کارخانه‌ها و در نتیجه تولید سربازان قدرتمندتر استفاده کنید. همچنین بخش دیگری در بازی وجود دارد که Enchant نام دارد و به سحر و جادو مربوط می‌شود. در این قسمت با ادغام کردن سنگ‌های جادویی و قرار دادن آن‌ها در یک صندوقچه، کارت‌های مورد نیاز برای آپگرید تجهیزات و سلاح‌های جنگ‌جویان را به‌دست می‌آورید. Hero Factory یک بازی رایگان است، اما پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای متعددی در آن وجود دارد. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hero Factory

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده